Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Til alle sammen: Hva er det dere MÅ gjøre før dere går ut og møter samfunnet hver dag? Noe med deg selv du ikke i din villeste fantasi vil at noen andre skal se, og som du prøver å sminke eller kle "bort"? Jeg MÅ enten strekke håret mitt med glattetang eller bruke masse tid på å fremheve fall/krøller med div. produkter (vil for all del at ingen skal se mitt virkelige saueullhår!) Jeg må også barbere armene(!). Nekter å vise meg offentlig med hårete armer! Vippetang. Har øyenvipper som nesten vokser nedover (urk!). Foundation er et "must"; kan ikke huske at jeg har gått ut uten dette. Har langt fra en perfekt hud, så dette må skjules så godt det lar seg gjøre. Prøver dessuten å skjule mine grevinnearmer; går aldri i kortermede topper, kun trekvart lange.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg må alltid gjøre noe med håret, så det ikke står til alle kanter.
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 bare jeg får tatt meg en dusj jeg, så kan jeg gå ut... Men om jeg skal noe spes, ikke bare på butikken,. liker jeg å ordne håret og ta på litt sminke..
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg vil helst ha mascara, rouge og litt concealer under øynene. Håret må i det minste være i hårbånd.
Blackjack Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Jeg MÅ skjule et arr jeg har på nesen, det ser ut som en kjempekvise.. Men nå skal jeg ta laser om en uke, så da slipper jeg det mer!
Windy Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Concealer under øynene, og håret i strikk hvis det er vanskelig
Quirky Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 bare jeg får tatt meg en dusj jeg, så kan jeg gå ut... Men om jeg skal noe spes, ikke bare på butikken,. liker jeg å ordne håret og ta på litt sminke.. ← Skriver under på denne.
Gjest xio Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Greier liksom ikke gå ut uten maskara (er blond og har vel nærmest hvite øyenvipper)..... Ellers føler jeg meg uvel uten bh....
Gjest lilletroll Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Concealer under øynene! Har tidenes sorteste ringer selv om jeg sover som bare det Og så tar jeg concealer på alt som måtte være av kviser.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Lilletroll: Hvilken concealer bruker du under øynene?
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #11 Skrevet 24. april 2006 Til alle sammen: Hva er det dere MÅ gjøre før dere går ut og møter samfunnet hver dag? Ingenting faktisk.....
Abr@xas Skrevet 24. april 2006 #13 Skrevet 24. april 2006 Jeg har ujevn farge i ansiktet, røde kinn og sorte ringer under øynene, så jeg må ha concealer og foundation og maskara før jeg går ut.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #14 Skrevet 24. april 2006 Ta på BH.. om det teller. Mest fordi jeg hater å gå uten - puppene ser forsåvidt faste nok ut enda. Jeg er 23 og ser så søt ut helt naturlig også så
Gjest 2324 Skrevet 24. april 2006 #15 Skrevet 24. april 2006 Nei ingenting. Men jeg føler meg mer vel når jeg har ordnet meg litt, derfor pleier jeg å gjøre det.
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2006 #16 Skrevet 24. april 2006 Det er ingen ting jeg absolutt MÅ gjøre, men jeg liker meg best med litt mascara. Og Bh. Men jeg kunne gått uten begge delene hvis det bare var en tur til butikken eller noe sånt. Går aldri uten sminke til hverdags hvis jeg skal på lesesalen eller mer enn et enkelt ærend. :jåle:
Gjest Jalileh Skrevet 24. april 2006 #17 Skrevet 24. april 2006 Jeg må ha på BH også må jeg skjule evt kviser.
Gjest 1111 Skrevet 24. april 2006 #18 Skrevet 24. april 2006 Det eneste jeg må er å skjule arrene mine, som er på begge armene og begge lårene. Jeg har helst ikke lyst til å gå ut uten øyesminke, men det er ikke like viktig som å skjule arr.
Arkana Skrevet 24. april 2006 #19 Skrevet 24. april 2006 bare jeg får tatt meg en dusj jeg, så kan jeg gå ut... Men om jeg skal noe spes, ikke bare på butikken,. liker jeg å ordne håret og ta på litt sminke.. ←
Gjest Embla s Skrevet 24. april 2006 #20 Skrevet 24. april 2006 Nei, ingen ting jeg føler jeg MÅ skjule. Men trenger dusj, ansiktskrem og tannpuss for å føle meg vel. Har to bittesmå arr i fjeset men innbiller meg at de ikke synes så godt og ser ikke noe poeng i å skjule de. Kan godt dra på jobb eller på butikk uten sminke, selv om jeg er penere med sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå