Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Jeg må spørre om en ting til ang may kay Jeg prøvde kremen Timewise i 2 uker, og så ut som en pizza i trynet. Jeg fikk helt angst, og byttet raskt tilbake til Dermalogica og ble fin igjen på 1 uke. Kusina mi som selger MK sier at de fleste får det sånn fordi MK-serien tømmer huden for alt mulig drit, før alt blir bra igjen. både hun og alle vennene hennes opplevde samme effekt da de begynte på MK. først ble det verre og verre. masse kviser. så forsvant alt, og siden har de ikke hatt NOEN problemer. Endelig har de fått fin hud osv... er dette sant eller? det er ganske dyre produkter, og jeg vet ikke om jeg holder ut å se ut som en pizza i flere uker.... men det er jo verdt det dersom alt blir bra etterpå, og bedre enn det er nå!? (jeg har så og si ingen kviser, men derimot tette porer, hudormer, sorte prikker.... og jeg klarer ikke å la de være )
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Det samme argumentet brukes om de fleste hudpleieserier, så hvis du kun har fått den type reaksjon i forbindelse med MK, kan det være at huden din reagerer på noen av innholdsstoffene. Jeg ville ikke forsøkt videre etter en slik reaksjon.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Er det virkelig ingen andre som har noen formening om dette, kunnskaper om Mary Kay eller lignende erfaringer?? Ikke at jeg betviler svaret ditt, Elphaba!
fargegla82 Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Mary Kay ja..Har en søs som er plaga med hud som lett blir blank(fet) samt sorte prikker.Hu testa ut hele hudpleieserien til MK som skulle avhjelpe problemet.Ukesvis bruk av det i håp om at dette skulle være tingen.Hu kan ha reagert på noe i produktene,som deg,fikk hu alt annet enn en bedre og balansert hud.Ikke godt å si.Kan jo være verdt å holde ut en kortere periode,hvis belønningen er finfin hud",)Bare en måte å finne ut om det vil fønke på DIN hud..",) PS!MK tilbyr vel ikke noe form for bli-fornøyd-garanti?kunne vel ikke ha fått bytta i annet hvis det viser seg å ikke ha effekt..?*håper på dine vegner*
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Vet bare at moren min prøvde Timewise og hun så også ut som en pizza i tryne! Hoven og utslett... Hun sluttet på dem og har ikke turt å prøve igjen.
Pasha Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 jeg har vanligvis helt super og fin hud. men kjøpte timevise + en anskitsktrem fra marykey merket når jeg bruker timevise får jeg små kviser noen steder i anskiktet. dette har ikke hendt med andre produkter jeg har brukt.. (vanligvis bruker jeg anskitskrem fra bodyshop + rensemelk fra apoteket..)
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Time Wise produktene er full av virkestoffer, og noen reagerer som dere beskriver over her, med oppblomstring av kviser og ubehageligheter. jeg ville latt det gå fire uker før jeg ga meg, det er klart at for noen kan produktene bli litt for tøffe. Time Wise er for eksempel ikke hva jeg ville anbefale til veldig sensitiv hud, da ville jeg heller ha anbefalt noe i basic serien. Vi har 100% fornøydhetsgaranti, så du kan ta kontakt med konsulenten din så tar hun tilbake produktene, og du kan få prøve andre produkter eller evt få pengene tilbake. Selv har jeg alltid hatt en vanskelig hud med kviser til langt oppi trettiårene, men sorte prikker og hudproblemer ble borte da jeg begynte med Mary kay, og jeg bytter aldri til noe annet.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Jeg var på MaryKay-kurs for en tid tilbake siden der vi prøvde disse produktene. Konsulenten sa at man måtte prøve de i opptil et halvt år før man kunne regne med at alt av urenheter var borte. Jeg syns det hørtes drøyt ut. Jeg har ingen urenheter i ansiktet mitt, og ville ikke risikert å fått det av disse produktene heller.
Gjest Skya Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Jeg merka ikke noe av dette da jeg starta med timewise, og huden min har aldri vært så ren før (jeg har brukt den over et¨år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå