Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Er det noen som har erfaring med en bra treningsvideo som faktisk funker? Jeg har noen ekstra kilo på kroppen og ønsker både å gå ned i vekt, cm og stramme opp. (helst uten at det tar et år før man ser resultater) Ønsker ikke å begynne på treningsstudio, derfor vil jeg ha forslag på treningsvideoer som noen her kanskje har prøvd og faktisk ser resultater med. Har dere noen gode forslag til meg. (Fint om dere anbefaler noe som dere faktisk har prøvd og vet fungerer) Takker for svar
lil Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Winsor Pilates. Funker fint for meg. Har brukt videoene jevnlig (ca 3xuken) siden jul, og jeg både ser og kjenner resultater
Gjest Jalileh Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Ministry of sound sine er gode treningsvideoer. Kan kjøpe de på play.com.
animelona Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ketolyse-DVD'en! Det er ikke en ren trenings-video, men består av et slankekurs i fire deler, matlaging, mosjon og spørsmål og svar. Anbefales! www.ketolyse.no Endret 19. mai 2006 av animelona
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Ketolyse-DVD'en! Det er ikke en ren trenings-video, men består av et slankekurs i fire deler, matlaging, mosjon og spørsmål og svar. Anbefales! www.ketolyse.no ← reklame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Når noen ber om forslag til treningsvideo så er det vel ikke akkurat reklame å nevne noen forslag vel?
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Denne er knallbra!!! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=1757027
silja Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 noen som har erfaringer med aerolates? grete roede selger en dvd rimelig i sin nettbutikk... jeg liker aerobic, litt tempo liksom - føler jeg tremner mere da;) pilates virker bra men vanskelig teknikk synes jeg.. svetter ikke.
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Prøvde en aerolates-dvd. Var fin trening, svett ble jeg ja!! Men må ha litt god plass... Litt dumt å bo på studenthybel da. Den er fin for den tar for seg litt styrketrening også.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Hva er aerolates og har noen av dere gått ned i vekt og cm etter å ha trent etter det? Noen som har en link til en slik dvd?
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1445523 Jeg mener det er god trening for å gå ned i vekt, selv om jeg ikke har hatt mulighet for å trene så mye med den, må som sagt ha større plass. Jeg ble SVETT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå