Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 Hva synes dere om å ha Elvis Presley "I can't help falling in love with you" som første dansen sammen? Jeg synes den er nydelig, og har ikke lyst til å tråkke rundt i en vals som ikke betyr noe for oss. Litt ukonvensjonelt kanskje ?
monja Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 Det er mange som velger bort valsen til fordel for en sang som de føler er med deres. Jeg synes dere skal velge det dere synes er rett for dere, og ikke bry dere om andre sier at dere på død og liv må ha vals. Gjør som dere selv føler for
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #3 Skrevet 29. november 2002 Tror nok vi også kommer til å velge en sang som betyr mye for oss...vår sang liksom...det blir litt mer personlig enn alle disse typiske valsene...satser på å slippe å danse vals vi da...bare en vanlig dans liksom!!
Ruby Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 Synes det er helt greit å ikke ta den tradisjonelle valsen. Vi danset vår brudevals etter "Wonderful Tonight" og det var utrolig romantisk og minneverdig. Velg en sang etter hjertet, en som betyr noe spesielt for dere!
Augustbrud02 Skrevet 2. desember 2002 #5 Skrevet 2. desember 2002 Her gjør man virkelig som man selv føler for. Vi valgte å droppe valsen (dette bestemte vi noen dager før vielsen) og heller danse rolig dans etter "Kjærlighetsvisa". Dette er en sang som betyr enormt mye for oss og det var en nydelig stund - garantert mye flottere enn det ville blitt med en vals.
diddi Skrevet 3. desember 2002 #6 Skrevet 3. desember 2002 Vi skulle egentlig ha en vals fra "Gudfaren", men så viste det seg at musikerne ikke kunne den!!! (Han vi hadde avtalt med, måtte får tak i en annen enn den vanlige partneren.) Så det ble "Old river", i engelsk vals-takt. Greit nok. Ingen hører noe særlig på sangen, og den passet nydelig inn sånn utpå kvelden. Når jeg ser på videoen i etterkant, så skjønner jeg mer og mer hvor vellykket det var med dansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå