momo Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Vi har tenkt og pusse opp rom til snuppa i løpet av 1 års tid, blir ikke før til høsten. Men jeg starter og planlegge nå. Vi har tenkt og ha stompa seng evt lignende. Jenta vår blir 5 i juni og valget står da mellom en cabin seng, sånn halvhøy eller en høyseng. Og jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge, er redd for at en cabin seng fort må byttes ut, tenker da på at det ikke er sitteplasser og når rommet er ferdig er det ikke lenge til skolestart, og regner med at jo eldre de blir jo mer vil de sitte og ikke bare leke på gulvet. Eller at en høyseng vil bli litt høy og skummel med en gang. På høysengen tenkte vi og ha sovesofa og pult under. Hva ville dere valgt og hvorfor?
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Når skal du pusse opp neste gang? Sofesofa er jo genialt da....
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Kjenner ei jente på 4 1/2 med halvhøy seng og ei på 5 1/2 meg høyseng. De var begge kjempeglade når de fikk de nye sengene sine. Den halvhøye er grei nå, masse plass til leker under og hun bruker den ofte som en hule med noen pledd som kan henges opp. Den høye er veldig praktisk også senere, med mer plass under. Redde har ingen av dem vært. Men det er du som kjenner jenta di best. Ta henne med på en møbelbutikk og la henne prøve å klatre opp og se hvodan hun reagerer.
momo Skrevet 25. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2006 Var faktisk god ide det med og la henne klatre opp i møbelbutikk og prøve. Ellers har vi en enkel rammemadrass som hun kan ha det første året, og evt kjøpe høyseng om 1-2 år. Så tusen takk for svar!!!
ashera Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Mine barn hadde loftssenger fra de var hhv. 5 og 7 år. Genialt og plassbesparende, og så får de sin egen lille hule under senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå