Gå til innhold

Gjør det noe om strømpekanten viser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anny_*
Skrevet

Jeg har bestilt meg en knelang sort shorts/piratbukse på en nettbutikk og den har 4 små "hull" på oppover utsiden på hoftene, kanskje 2 cm i diameter. Jeg brukte den i helga med sorte stayups under og støvletter. Ei venninne syntes det var så rart at jeg gikk med stayups siden man kunne se strømpekanten gjennom hullene, særlig når jeg satt... :forvirret:

Hva synes dere? Gjør det egentlig noe?

Anny

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint, og hadde heller valgt strømpebukse.

Skrevet

Strømpebånd kan godt synes hvis man har split i skjørtet eller noe slikt, men ikke gjennom "hull" i en bukse synes jeg. Hva med knestrømper? Strømpebukser er jo kjipt.

Skrevet

pøh er ikke det litt sexy da at strømpekanten syns?? det syns ihvertfall jeg!

Gjest baby-E
Skrevet

jeg syns det ikke er noe fint når kanten synes

Skrevet

må vel si meg enig i at jeg ikke synes det er noe pent når strømpekanten synes, men det kan jo hende mannfolk synes det er dritlekkert. :ler:

dessuten så er det jo viktigst hva DU synes er ok, men om du viser strømpekanten, vær bevisst på det og gjør det fordi du synes det ser bra ut, ikke bare fordi du ikke hadde noen annet om du skjønner.

Skrevet

Nei - undertøy skal ikke synes. Jeg synes heller ikke at strømpebånd bør synes gjennom splitt eller lignende. Synes det er litt harry og fjortis jeg da.

Jeg har vært litt vikar på en ungdomsskole i vinter, og ser at det blant jentene er veldig in med hullete jeans og stayups under - fir å holde varmen... :ler:

Ine

Skrevet

Eg brukar kun strømper eller stayups, og det hender seg sikkert at det kan visast i visse stillingar eller situasjonar. F eks kan man nok sjå konturane av strømpehempene gjennom eit trangt skjørt når eg sit. Men eg går ikkje rundt og "flashar" det, som om det var ein del av antrekket. Akkurat det synes eg er litt spesielt med mindre man er på f eks hore og hallik party.

Men, ein liten kjepphest for meg er likevel at det verste eg ser er synlige hofteforsterkningar på stømpebukser og ellers strømpebukser som er trekt langt opp på magen slik at dei viser om toppen glir opp. Det synes jeg er grusomt ;)

Gjest gjest1
Skrevet
må vel si meg enig i at jeg ikke synes det er noe pent når strømpekanten synes, men det kan jo hende mannfolk synes det er dritlekkert.  :ler:

Ville ikke forundre meg heller ;) Personlig ville jeg brukt strømpebukser!

Gjest Mannemann
Skrevet

Vel...dere jentene synes kanskje det er "harry" eller "ukomfortabelt" men mange menn (meg inkl.) synes det er veldig sexy, men det er kanskje ikke det som er meningen eller viktig for dere da. Så kle dere for anledningen!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg går i utgangspunktet kun med stayups.

Men som tidligere skrevet her, det er ikke pent om dette skulle syns gjennom på en eller annen måte. Ihvertfall ikke gjennom "hull" eller lignende.

Så i det tilfellet ville jeg definitivt brukt strømpebukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...