bitten242002 Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Vet ikke hva jeg skla gi kjæresten min i julegave...Noen som har forslag,jenter???Han 26.Hjelp...Har tenkt og tenkt men har ikke kommet på noe:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletøtta Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! I fjor lagde jeg en kalender til han der jeg limte inn bilder, skrev dikt osv. Jeg limte inn bilder av oss to og skrev et dikt på den måneden vi ble sammen. Håndavtrykk av barna, bilder av vennegjengen, ferier, barna osv. som passet til de forskjellige månedene. Dette ga jeg i lag med noen klær(kjedelig) han hadde ønsket seg. Han ble kjempeglad for kalenderen! og jeg vet at jeg også ville ha blitt det om jeg hadde fått det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet noe om ham! Men orginale gaver blir gjerne satt stor pris på og husket lenge! Jeg er tilhenger av å gi turer...med meg selv på lasset da selvfølgelig! Hotellweekend'er og slikt...det er jo romantisk! (eller evt. en togbillett for to til et spennende sted!) Noe annet som er morsomt å gi er jo spill..som dere begge kan delta på--sosialt og morsomt! Ellers kan du jo også safe med å kjøpe forbruksvarer som klær og parfyme/hudpleie etc.... Lykke til da!! :D (uansett blir de jo så fornøyde når de får gaver fra oss..det skal lite til!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. november 2002 #4 Del Skrevet 30. november 2002 Om det er noe han liker å drive med kan du jo gi noe som har med denne hobbyen å gjøre? Min sambo er friluftsmann på sin hals, og det er ofte jakt og fiske artikler som ligger under juletreet. I år derimot blir det noe han egentlig ikke liker så mye - bøker. Har kjøpt Harry Potter 1-4 (de er jo bare sååå bra da) og Ringenes Herre 1-3 til han. Så da kan han bare finne fram leselysten og fordype seg i mystiske verdener. (Håper bare han ikke fordyper seg i dette forumet og avslører meg helt....hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bitten242002 Skrevet 30. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2002 Takk alle sammen, Han driver med data 24/7:)Har også tenkt på en gullkjede det har han nevnt en gang tror jeg...Det er tross alt tanken som teller ikke sant? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newt, ikke innlogget Skrevet 30. november 2002 #6 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har også en kjæreste som er veldig glad i pc'ene sine.. Noe jeg vet han hadde blitt veldig glad for er: trådløst tastatur og evt mus (men om han hadde spilt mye vil han nok være såpass innkjørt i utstyret han har, så dårlig idè i det tilfellet) skjermkort (sukk, $$$) ratt og pedaler så han kan spille bilspill trådløst headset så han kan gå litt fram og tilbake og fortsatt høre på musikken han konstant spiller på maskinen.. + alle mulige gadgets, om han først liker data, så liker han nok minidiscer, mp3spillere, fjernkontroller som fungerer på alt dere har i stuen, spillkonsoller + spill og kontroller evt minnebrikker osv, bilbane.. Jeg skal gi bilbane i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bitten242002 Skrevet 30. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2002 Takk:)Det var kjempegode ideer...Får se hva det blir :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 1. desember 2002 #8 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har problemer med å gi gave til min datafreak av en bror Har kjøpt en tøff boxer som var litt dyr, men trenger en ting til! Har du Newt noen forslag til ting UNDER 200 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå