Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Jeg og samboeren skal kjøpe leilighet og er midt i budrunde. Han er ikke tilgjengelig i dag, så jeg sitter her helt alene. Vondt i magen, og venter på at megler skal ringe. Budet vårt går ut halv ett, og det er så utrolig spennende.
Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2006 Nå ringte selvfølgelig megleren 2 minutt på halv. Kommet inn bud på 1.6 Jeg la på til 1.620, men det er grensen vår også... Går ut kvart på ett, så da får jeg ha vondt i magen litt til. Blir helt skjelven av dette jeg.
Gjest Piper Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 (endret) Så spennende da, håper dere får det Endret 24. april 2006 av Piper
Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2006 Ja, det håper jeg også. Tredje budrunden vi er med på. Men tiden går jo så saaakte når man venter...
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Spennede, elsker budrunder. XXXXX fingerne får at dere får den. 6 min igjen
Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2006 Kom inn bud på 1.650. Det er 240.000 over takst det. Så da er det bare å kikke videre. Alt går jo 2-300 tusen over takst jo. Håpløst dette. :icon_frown: Og denne hadde jeg litt tro på at vi skulle få også, men tydeligvis noen andre som hadde forelsket seg totalt i leiligheta.
Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2006 Spennede, elsker budrunder. ← Jeg elsker ikke budrunder lengre... Tryna med vespaen min gjorde jeg i dag å. Skikkelig drittdag.
Blackjack Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Jeg elsker ikke budrunder lengre... Tryna med vespaen min gjorde jeg i dag å. Skikkelig drittdag. ←
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Har vært igjennom utallige budrunder, men har fått drømmehuset nå, ( flytter i helgen). Vi holdt på i 3 år, og er glad nå vi ikke fikk noen av de andre vi ¨var med på
Krista83 Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Vi er også midt inni budrunder, venter til torsdag nå for å se om vi klarer å få en leilighet på ansinitet. krysser fingrene for denne leilighetene..
Frida Frosk Skrevet 24. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2006 Har vært igjennom utallige budrunder, men har fått drømmehuset nå, ( flytter i helgen). Vi holdt på i 3 år, og er glad nå vi ikke fikk noen av de andre vi ¨var med på ← 3 år? Oi, vi har holdt på i tre måneder vi. Og jeg begynner allerede å tenke at vi aaaldri kommer til å få noe. Neida, vi var ikke så langt unna i dag da. Som megleren sa å hadde nok de andre tydeligvis bestemt seg for at de skulle ha akkurat DENNE leiligheten. Men nå har jeg forsåvidt nesten glemt denne leiligheten allerede. Jeg engasjeres raskt, pusser opp inne i hodet mitt og har alle planene klare nesten før vi er kommet på visning, men så svelger jeg skuffelser ganske enkelt også. Litt surt er det så klart, men tenker at det var sikkert en mening med at vi ikke fikk denne. Jeg skal krysse fingre for deg, Krista. Håper dere er heldigere enn oss denne gang.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Jeg er også inni budrunde. Venter på torsdagen for å se om jeg får leiligheten på ansenitet. Nesten uholdbart nervepirrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå