Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ligger helt sikkert på feil forum, men jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle legge det.

Vi bor på et sted hvor det ikke er plass til flere i kabelnettet (kabel-tv). Men nå driver de å bygger nye leiligheter vegg i vegg med vår leilighet. De skal innstallere kabel til disse leilighetene, om mulig. Vi har lyst til å koble oss opp til kabel-tv-nettet vi også, men lurer på hvem vi skal spørre. Vår huseier eier gården vi leier i, ikke den gården som de nye leilighetene blir i. De nye leilighetene er dessuten selveierleiligheter. Er det vanskelig å få satt opp en ekstra plass i nettet slik at vi får kabel-tv også? Hvem må vi kontakte for å få ordnet dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt huseieren deres og først hørt om det er ok at dere kan gjøre det slik, så ville jeg tatt kontakt med huseieren til nabobygget. Eller finn ut hvilket kabelselskap det er som installeres og hør med de.

Skrevet

Takk for svar :)

Da skal jeg kontakte huseier, selv om jeg ikke tror han har noe særlig med dette å gjøre. Leilighetene som bygges er selveierleiligheter, og jeg vet ikke hvem eieren er, men skal prøve å finne det ut. Forhåpentligvis finner jeg ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...