Nitha Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Lille tulla ser ut til å kose seg når hun ligger på leketeppet sitt med hodet vendt mot Tv'n. Da kan hun ligge og pludre fornøyd for seg selv lenge. Bare for sikkerhets skyld, TV-stråling er vel ikke farlig for babyer? Fru Nitha
Leanne Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Om strålingen er farlig vet jeg ikke.. Men det er vel ikke så bra for øynene hennes om hun ligger slik ofte..
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg tror (uten å vite) at all flimringen fra TV ikke er godt for øynene. Våre øyne har heller ikke godt av flimringen - og da regner jeg med at det i alle fall ikke er bedre for babyer. Vår lille gutt elsker også å se på TV, men vi forsøker å begrense det i størst mulig grad.
Veronal Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Elektromagnetisk stråling fra TV er ikke farlig. Det eneste man risikerer er passivisering hvis det overdrives. Vi brukte TV aktivt da barnet hadde flatt bakhode - TV'en var det eneste som fenget interessen lenge nok av gangen til effektiv tøy & bøy av nakken. http://www.doktoronline.no/section/alterna...&DocumentId=566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå