Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hmm... skrives det sånn? Vel, har tenkt mye på hvilken sang vi vil ha sunget i kirken, og plutselig en dag da jeg hørte på radioen kom "Nine million bicycles" rullende, og den er jo KEJMPEFIIIN!!! Er dere enige? Skikkelig kjærlighetssang. Så jeg tror vi ender med den, hvis min elskede er enig
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Hei! Så gøy- søstra mi (som er SÅÅÅ flink til å synge) skal synge denne for oss i bryllupet. Riktignok på festen, men det blir sikkert kjempefint i kirken også! Veldig fin kjærlighetssang!
Kvist Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Vi hadde også tenkt å bruke den sangen, men endte opp med Feeling good med Michael Bublé istedetfor... Nydelige tekster på begge to.
Boogie Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Kunne godt tenkt meg å danse til den på kvelden. Den er jo så nyyydelig!!! Men sambo syns den var altfor rolig.... I kirken skal vi ha fløytesolo. Blir vel ikke helt det samme med kun fløyte tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå