Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONLY-jeans, men har litt lyst til å prøve, hvis jeg finner noen som passer. Før i tida syntes jeg alltid klærne på Vero Moda var så store i størrelsene, men muligens gjelder dette ikke jeansene? Jeg bruker stort sett enten str 26" eller 25", har de også tommesystem, eller hva slags størrelser kan passe?

Og hvor mye, sånn cirka, koster disse jeansene?

:lyst på ny jeans, men ikke egentlig behov:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca pris 499-599.

De har mange kule jeans synes jeg!

Bruker str 38 og 34 i lengde, og er fornøyd med at Only har en reell størrelse i mine øyne :)

(BikBok må jeg f.eks ha str L selv om jeg egentlig ikke er en L!)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var billig? :) Men størrelsene innebærer kanskje at jeg må ha 32? (og det finnes vel ikke?).

Skrevet

Tror de har 32. Hver gang jeg skal prøve bukser der er det største de har 36. Virker som de tar inn masse i små størrelser. (Eller så er det bare folk i større størrelser som handler der)

Skrevet
Tror de har 32. Hver gang jeg skal prøve bukser der er det største de har 36. Virker som de tar inn masse i små størrelser. (Eller så er det bare folk i større størrelser som handler der)

Jeg har alltid funnet min størrelse; 38 på Only :)

38 tilsvarer en 29 eller 30 i Fornarina for meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk, begge to :) Jeg får ta meg en titt når jeg skal til byen neste gang. Jeg har litt lyst på en lys, behagelig bukse (til en forandring fra alle de fine, men ubehagelige som jeg har liggende).

Skrevet
Takk, begge to :) Jeg får ta meg en titt når jeg skal til byen neste gang. Jeg har litt lyst på en lys, behagelig bukse (til en forandring fra alle de fine, men ubehagelige som jeg har liggende).

Da anbefaler jeg følgende Onlybukse:

Rodeo Drive Stretch Jeans!

Den har jeg i lys, den er utrolig god og har kule baklommer!!!

Skrevet
Hvordan ser den ut? :)

Hmm, tja:

vanlig passform, dvs ikke smal helt nederst, men heller ikke stor bootcut.

Lav i livet, litt slitt fra lårene og ned til under kneet.

Finnes også i mørkere blå. Jeg har den lyseste og er veldig fornøyd m den :)

Har sett mange som går med den. Lett å gjenkjenne pga baklommene :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er forsåvidt fornøyd med disse buksene, liker passformen, men jeg syns de mister fasongen etter en stund. Henger og slenger liksom. Men kanskje jeg har kjøpt for stor størrelse. Prismessig passer de i alle fall bra for en stakkars student :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte min første ONLY-bukse i dag. Modellen het Check, og hadde sånne utenpå-lommer foran med stikninger. Jeg kjøpte i str 32, som var litt trang, så forhåpentligvis blir den ikke for stor etterhvert. Til 600 er det i hvertfall greit å ta sjansen, det er surere med bukser til 1500 som ikke holder fasongen.

Gjest gjesta
Skrevet
Virker som de tar inn masse i små størrelser.

Helt enig, jeg mener at de har veldig små størrelser der.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg kjøpte min første ONLY-bukse i dag.

Grattis med ny bukse! :)

Jeg har to Only bukser, og er kjempefornøyd.

Skrevet

størrelsene varierer også veldig der synes jeg,noen ganger passer 40,andre ganger 42 og noen ganger er 42 håpløs å få på seg.. (ja jeg mener jeans)...

og angående de tar bare inn små str, jeg ser alltid en hel haug av 32,34 og 36 der-men 42...... :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Størrelser varierer vel generelt sykt, så man må vel bare prøve. En bukse fra Diesel, for eksempel fikk jeg ikke over rumpa i min normale størrelse, men en annen modell plutselig var for stor i den minste størrelsen man får. Forstå det den som vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...