Gjest Neffi Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hei! Har noen av dere en tekst fra (fantastiske) Bjørn Eidsvåg som kan passe som sang/teks under vigselen? Takker og bukker --N
CurlySue Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 (endret) Denne skal vi ha. Nyyydelig... Passer veldig godt til oss! Du og eg Ung og forelska, famlande, forvirra Håbelaust betatt av deg Du va' så fine, eg va' ei kløna Men du var visst interessert i meg Me kom i sammen titt og ofta Me hadde alt me trengte då Me va' så nære, me smelta sammen Og me hørte bryllupsklokker slå Resten av teksten er slettet, da man ikke kan legge ut kopibeskyttet materiale i innlegg. Se reglene. Misty(mod) Endret 24. april 2006 av Misty
Gjest Neffi Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 åhhhh... *snufs* Ja, det var visst denne jeg letet etter Takk
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 åhhhh... *snufs* Ja, det var visst denne jeg letet etter Takk ← Skynd deg å lagre den før det kommer en moderator og sletter teksten
Gjest Neffi Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Skynd deg å lagre den før det kommer en moderator og sletter teksten ← Du er søt da! Takk, jeg har faktisk allerede gjort det!
Trine Lill Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Hei! CurlySue: Kan du sende meg teksten på PM? På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå