Gå til innhold

Cheezykeys FANTASTISK FLINKE

Anbefalte innlegg

Gjest Cheezykeys fan
Skrevet

http://www.cheezykeys.com/ Gå inn på Multimedia og så video:

Unchained Melody (live Scandinavia scene)

Bohemian rapsody (live Scandinavia scene)

Prøysenmedley (live Scandinavia scene)

Hans Petter Moen er kongen av å synge A-CAPPELLA.

Og Cheezykeys er fantastisk flinke

Er jeg alene om å være fan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er kjempeflinke+ at Hans Petter M. klarer noen enormt bra falsetter!

Jeg er registrert fanmedlem faktisk! Fillern at de ikke vant i den norske M.G.P. finalen, de var desidert best!

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Signerer, de er utrolig flinke+ at jeg kjenner han ene som er med.

Var på siste konsert med dem, da de var i Oslo(gml SAS hotellet), sønnen min på 15 år er også fan faktisk!

Stemmeprakt av det beste slaget!

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg er også fan av dem, han ene bor i "tertitten boretslag" :ler:

Skrevet

De er da ikke så flinke heller. Synes ofte de har dårlige arrangementer, og at de kan synge både falskt og i utakt. Men andre må gjerne like dem :)

Gjest Miloine
Skrevet

Ja det er mulig det, men de lager all musikken selv veed hjelp av lyder - ikke noen musikkinstrumenter, det syns jeg er imponerende! :)

Skrevet

Dere som liker dem bør ta en tur til Moldejazz og høre på Take 6 i sommer. De tar kaka, verken mer eller mindre.

Var på konsert med dem på Kongsberg for mange år siden, og de har et fantastisk gehør. Ikke én gang i løpet av konserten behøvde de å ta tonen, for alle hadde den innabords. Det er flinke fyrer, det!

Gjest Gjesta
Skrevet

De slår ikke Jan Werner, men de er bra, ja :)

Gjest Gjesta
Skrevet
De er da ikke så flinke heller. Synes ofte de har dårlige arrangementer, og at de kan synge både falskt og i utakt. Men andre må gjerne like dem  :)

Dere som liker dem bør ta en tur til Moldejazz og høre på Take 6 i sommer. De tar kaka, verken mer eller mindre.

Var på konsert med dem på Kongsberg for mange år siden, og de har et fantastisk gehør. Ikke én gang i løpet av konserten behøvde de å ta tonen, for alle hadde den innabords. Det er flinke fyrer, det!

Jeg blir litt usikker på om du liker dem eller ikke jeg...?

Skrevet
Jeg blir litt usikker på om du liker dem eller ikke jeg...?

Liker Take 6, men ikke Cheezy Keys. Det jeg mente var vel at de som tror Cheezy Keys er flinke a cappella-sangere må høre Take 6. CK er smågutter i forhold.

Skrevet

:Nikke: Så enig, så enig..

Skrevet

Synes de er utrolig morsomme og flinke. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Real Group fra Sverige er en veldig god acappella gruppe. Og der er det både kvinner og menn. Må innrømme at jeg stort sett kan spare meg for både rene mannsgrupper og kvinnegrupper.

Skrevet

Ja, de er også veldig flinke, og har mange fine sanger. Har vært på konsert med dem også, jeg. Glad i vokalmusikk :)

Gjest Gjest1
Skrevet

Cheezy Keys er knallbra. De er vel heller ikke bare rene sangartister, men spiller revy også. Og i den kombinasjonen er de i hvert fall bra.

Skrevet
Cheezy Keys er knallbra. De er vel heller ikke bare rene sangartister, men spiller revy også. Og i den kombinasjonen er de i hvert fall bra.

Enig. Synes også at Real Group er bra, men det er jo morsomt når det er laget som en revy da.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

*nikker enig*

Både The Real Group og Cheezy Keys er veldig bra :)

Gjest Miloine
Skrevet
*nikker enig*

Både The Real Group og Cheezy Keys er veldig bra :)

Å ja, de er fantastisk flinke begge gruppene! Take 6 har jeg faktisk ikke hørt - enda!

Gjest Gjesta
Skrevet
Liker Take 6, men ikke Cheezy Keys. Det jeg mente var vel at de som tror Cheezy Keys er flinke a cappella-sangere må høre Take 6. CK er smågutter i forhold.

ok, takk for oppklaring :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes Chhezy Keys er flinke og artige og høre på, men må de være noe så inni hampen blide hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...