Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å sykle til jobben (25 minutter). Det er ikke en veldig slitsom tur med kun med en tøff motbakke. Er det noen som kan svare meg på om jeg bør ha spist frokost før jeg legger ut på denne turen.

Har jo lest at man med fordel kan gå en lang tur før frokost.... Er det anderledes for sykling?

Håper på svar fra noen som vet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer vel an på formen din om morgenen, og hvor sulten du er...Jeg er ikke noen frokost-person, og ville nok kanskje nøyd meg med et glass juice e.l., for så å spise frokost når jeg kom fram.

Skrevet

Mens jeg som omtrent svimer av om jeg ikke spiser før jeg går i dusjen ville garantert spist før jeg dro hjemmeifra!

Veldig individuelt, det er du som kjenner deg selv best

Gjest Little me
Skrevet

Hvis du ikke spiser før bør du i hvert fall spise etter turen.

Bra tiltak av deg! :)

Skrevet

men så er det også om du ønsker å gå litt ned i vekt? hvis du vil det så bør du ikke spise før du sykler. men så fins det de som svimer av hvis de trener på tom mage. så prøv å sykle på tom mage en dag så ser du selv om det funker for deg.

Skrevet

Takk for synspunkter. Vil litt ned i vekt så i dag (1.dag med sykling til jobb) spiste jeg ikke frokost først og det gikk fint. Deilig start på dagen faktisk! Nå har jeg garderobe og dusj på jobb da, så da tar jeg hele morgenstellet der. Gøy å være skikkelig våken klokka åtte.

Gjest Little me
Skrevet
Takk for synspunkter. Vil litt ned i vekt så i dag (1.dag med sykling til jobb) spiste jeg ikke frokost først og det gikk fint. Deilig start på dagen faktisk! Nå har jeg garderobe og dusj på jobb da, så da tar jeg hele morgenstellet der. Gøy å være skikkelig våken klokka åtte.

:klappe:

Skrevet

flott å kunne trimme på tom mage før frokost og jobb! og glimrende at du har mulighet til å dusje på jobb så du slipper og sitte og svette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...