Gå til innhold

marmorvask til bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi lurer på å kjøpe marmorvask til badet vårt. har fått tilbud på en med stativ, i lys jordfarge, til 10 000. har lett litt på nett, og ser at man kan få hvit marmorvask til ca 3000, men blir ikke klokere på om det er dyrt å kjøpe den med farge, den er jo litt mer spesiell...Håper noen har anledning til å gi meg noen tips om hvilken pris som er rimelig, og eventuelt forhandlere.

På forhånd takk

maggi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om pris, men mener å ha hørt at marmor kan bli misfarget av enkelte stoffer/væsker - det kan være greit å sjekke ut først. dumt å bruke mange tusen på en vask som blir stygg. Det er selvfølgelig litt avhengig av hvordan dere behandler den også, da. Jeg må ha en vask hvor det ikke er krise at jeg ikke oppdager sølet fra hårfargingen før det har skiftet farge........

Gjest -eline-
Skrevet

Marmor er svært porøst og er lett motakelig for flekker og riper ja. Dersom det ikke gjør noe at det kan sees at de blir brukt så er det jo greit, men dersom du har lyst på noe som vil holde seg "pent" (les se omtrent likt ut som når du kjøpte det) over tid så anbefaler jeg ikke marmor. Det finnes midler du kan sette marmoren inn med for at den ikke skal ta til seg skit like lett, men litt flekker må du regne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...