Nusse Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Nå som det spirer i sørhellingene, merker du at sevja stiger i kroppen? Og hva med partneren, sender h*n signaler tidlig og sent, eller er det det at du er blitt mere var for de små invittene? Er elskoven blitt mer heftig, er det blitt ny interesse for å prøve ut ting mens du for noen uker siden følte deg for trøtt? Nyt våren alle sammen!
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Har aldri vært våryr, blir litt småirritert når folk snakker om det, skjønner ikke helt hva de mener. Våren er oppskrytt som kjærlighetsårstid!!!! Takke meg til høsten, mørke gater, stearinlys, en god vin ved peisen. Det er altfor lyst om våren!
La Guapa Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Definitivt. Mannen min er på storflirter`n og guttene på jobben er helt gærne. Selv har jeg lyst til å kjøpe masse nye klær, brukke 10.000 kroner på egenpleie og sitte på ute-cafè hele dagen. Jeg er ikke trett om kveldene og tar heller et glass rødvin enn en kopp te om kvelden. Våryr....OH YES! Guapa
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Nei Har for mye eksamensnerver til å kose meg nå. 7 eksamner står for dør, men kanskje det kommer når det er over.. *sukk*
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 No så gæli og!!! Er som nyforelska i den fantastiske sambo'n min!!!
Elodi Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Jepp! Våren er min favoritt tid!! Når kveldene blir lyse og luften varmere kommer jeg ut av min dvale!!
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Jeg er, men han er ræva! han vil heller løpe ut og se på sommerfugler om våren, sånn opplever han det Må være sesonghomofili eller noe på gang.
Nusse Skrevet 25. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2006 Kanskje han har lyst til å ha deg med ut og se på sommerfugler, Towelie? Blomstereng er jo en fin ramme....?
punktom Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 JAAAA!!!!! Jeg har aldri sett så mange pupper i mitt liv som de siste dagene (ok, siden sist vår) . Det er jo pupper overalt jo.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 JAAAA!!!!! Jeg har aldri sett så mange pupper i mitt liv som de siste dagene (ok, siden sist vår) . Det er jo pupper overalt jo. ← Her også! hver morgen, hver kveld der jeg ligger og kjærtegner mine erotiske marshmallows.......
Jasmin Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Vet ikke akkurat om jeg er "våryr"... ...men glad og full av energi er jeg!! Vår/sommer er deilig!!
Gjest d'Arc Skrevet 6. mai 2006 #16 Skrevet 6. mai 2006 Sommeryr klang vel ikke fullt så bra, men det er det jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 Jaaa - er våryr!! Blir så gla når sola skinner, fuglene kvitrer og varmen kommer snikende. Kroppen reagerer også... Og fyttigrisen så masse kjekkaser ute og går, man blir lissom plutselig oppmerksom på alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå