Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det spirer i sørhellingene, merker du at sevja stiger i kroppen?

Og hva med partneren, sender h*n signaler tidlig og sent, eller er det det at du er blitt mere var for de små invittene?

Er elskoven blitt mer heftig, er det blitt ny interesse for å prøve ut ting mens du for noen uker siden følte deg for trøtt?

Nyt våren alle sammen!

:blomst::hjerter_rundt:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har aldri vært våryr, blir litt småirritert når folk snakker om det, skjønner ikke helt hva de mener. Våren er oppskrytt som kjærlighetsårstid!!!! :ler:

Takke meg til høsten, mørke gater, stearinlys, en god vin ved peisen. Det er altfor lyst om våren!

Skrevet

Definitivt.

Mannen min er på storflirter`n og guttene på jobben er helt gærne.

Selv har jeg lyst til å kjøpe masse nye klær, brukke 10.000 kroner på egenpleie og sitte på ute-cafè hele dagen.

Jeg er ikke trett om kveldene og tar heller et glass rødvin enn en kopp te om kvelden.

Våryr....OH YES!

Guapa

Skrevet

Nei :sjenert: Har for mye eksamensnerver til å kose meg nå. 7 eksamner står for dør, men kanskje det kommer når det er over.. *sukk*

Gjest Little me
Skrevet

No så gæli og!!! :)

Er som nyforelska i den fantastiske sambo'n min!!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Jepp! Våren er min favoritt tid!! Når kveldene blir lyse og luften varmere kommer jeg ut av min dvale!! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er, men han er ræva! han vil heller løpe ut og se på sommerfugler om våren, sånn opplever han det :( Må være sesonghomofili eller noe på gang.

Skrevet

Kanskje han har lyst til å ha deg med ut og se på sommerfugler, Towelie?

Blomstereng er jo en fin ramme....? :hjerter_rundt:

• 2 uker senere...
Skrevet

JAAAA!!!!!

Jeg har aldri sett så mange pupper i mitt liv som de siste dagene (ok, siden sist vår) . Det er jo pupper overalt jo.

Gjest gjest1
Skrevet
JAAAA!!!!!

Jeg har aldri sett så mange pupper i mitt liv som de siste dagene (ok, siden sist vår) . Det er jo pupper overalt jo.

Her også! hver morgen, hver kveld der jeg ligger og kjærtegner mine erotiske marshmallows....... :hjerter_rundt:

Skrevet

Vet ikke akkurat om jeg er "våryr"...

...men glad og full av energi er jeg!! Vår/sommer er deilig!!

:blomst::hoppe:

Gjest d'Arc
Skrevet

Sommeryr klang vel ikke fullt så bra, men det er det jeg er. :briller2:

Gjest Fyrsten
Skrevet

Nei jeg et barn av vinteren.

Gjest Gjest
Skrevet

Jaaa - er våryr!!

Blir så gla når sola skinner, fuglene kvitrer og varmen kommer snikende.

Kroppen reagerer også... :ler:

Og fyttigrisen så masse kjekkaser ute og går, man blir lissom plutselig oppmerksom på alt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...