*Lillian* Skrevet 30. november 2002 #21 Del Skrevet 30. november 2002 "Det største vi kan få" med Wenche Myhre og Tor Endresen gir meg skikkelig frysninger. Den er nydelig!! Den gir meg skikkelig feeling iallfall! "Deilig er jorden" er egentlig en veldig nydelig sang, men jeg gråter alltid når jeg hører den fordi den sangen sitter brent i hodet mitt etter begravelsen til en god venninne 6.juledag for noen år siden... :cry: Derfor takler jeg veldig dårlig å høre den nå... Men det er egentlig veldig mange sanger jeg synes er nydelige julesanger, men jeg setter en ekstra knapp på "Det største vi kan få." Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. desember 2002 #22 Del Skrevet 1. desember 2002 Den nydligste julesangen jeg vet er Last christmas og Julekveldsvisa Men liker også Deilig er jorden og White Christmas. Og den julesangen til John Lennon..hva heter den igjen da??? :cry: Husker ikke i farta,men den er også fin *koldbruna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå