Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hvor fåes dette kjøpt? hva er annbefalt? Vurderer også samsoving, men da kanskje når banrnet blit litt eldre? Råd taes i mot med takk
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Her kjøpte mormor en litt stor kleskurv, som hun sydde nydelig trekk til. Hunkjøpte liten dyne og sydde hardangersømstrekk til, foret med rosa til min datter og blått til min sønn. Innmari nydelig
Kosejenta Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Vugger/kurver fås kjøpt hos babyshop,Barnevognshuset Rudo og andre babyforetninger. De koster fra 1000- og oppover, så hadde jeg vært deg ville jeg undersøkt å få låne eller få tak i brukt og kjøp ny madrass.Vi lånte vogge og kjøpte vanlig skumgummi som vi klipte ut i riktig størrelse. Begge gutta våre hadde vokst fra vogga når de var ca 3mnd, så det er jo ikke lenge de får brukt den.
Gjest trådstarter :) Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Takk for tips om stor kleskurv. Synes 1000 kr er litt mye for noe som bare kan brukes i ca 3 mnd... så derfor er kleskurv et supert alternativ. Hvor kjøper man sånne kurver?
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Jeg sov i en hundekurv når jeg var liten, mamma kjøpte madrass og sydde trekk til kurven og slike ting så det ikke så ut som en hundekurv da vell og merke Dette er jo eventuelt og ett alternativ til kleskurv, sikkert ikke så mye dyrere. xx
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Takk for tips om stor kleskurv. Synes 1000 kr er litt mye for noe som bare kan brukes i ca 3 mnd... så derfor er kleskurv et supert alternativ. Hvor kjøper man sånne kurver? ← fex Bohus eller lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå