Gå til innhold

Fantaserer du om andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det hendt at du har fantasert om andre enn den du hadde sex med mens du har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har det hendt at du har fantasert om andre enn den du hadde sex med mens du har hatt sex?

Hver gang...

Skrevet

Jada, det er slik man kan holde spenningen vedlike, og få orgasme fortere.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det hender. Når man for eksempel er rett ved å komme før man ønsker det er det ganske effektivt å tenke litt på den usannsynlig dølle nabodama. Funker bedre enn de vanlige øvelsene.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Enten om at vi begge er andre personer, eller om oss selv i andre situasjoner, men ikke om meg og en annen person enn den faktiske partneren.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Nei aldri faktisk, men det hender stadig vekk at jeg fantaserer om mer enn en (ikke på samme tid, altså ikke trekant osv) når jeg bruker fingeren...

Jeg tror at når jeg først vil ha sex med en mann, da er jeg der ..."hans", i alle fall så lenge sexen varer...

Er singel, så ikke så greit men...

Jo, det har hendt. Da brukte han for lang tid, og jeg kjedet meg... eller noe sånt...

Endret av Vega
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor skulle jeg det? Har den beste partneren uansett, jeg. :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det har vel hendt, men vanligvis fantaserer jeg om andre når jeg onanerer, ikke når jeg har sex med samboeren.

Gjest jobbflirten.
Skrevet

Ja, faktisk.Og det er første gang for meg.

Har fantasert om en herlig mann på jobben og det piffer virkelig opp sexlivet.Føler at det er helt uskyldig fra min side.

Men å tenke på denne herligheten på jobb gjør at jeg er "klar som et egg" stort sett hele dagen og det gir verdens beste sex.Må vel bare passe på å ukke rope ut navnet hans i ekstasen.... :sjenert:

Skrevet

Nesten alltid...hvis jeg fantaserer om kjæresten min mens vi har sex, er det gjerne flere med i fantasien....kun når han er bortreist at jeg fantaserer kun om han.... ;)

Skrevet (endret)
Ja, det hender. Når man for eksempel er rett ved å komme før man ønsker det er det ganske effektivt å tenke litt på den usannsynlig dølle nabodama. Funker bedre enn de vanlige øvelsene.

Javelja... :grine:

Endret av Nabodama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...