Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Så den på NrK1 i kveld. Utrolig morsom! Replikkene og filmingen var innimellom kjempemorsom. Absolutt en film jeg anbefaler, og som jeg skal kjøpe på dvd.
Gjest LoisLane Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Den var spesiell, og morsomt laget synes jeg - om den ikke rommet de store dybder. Men jeg måtte gå da Barbara Novak avslørte seg selv som Cathy Brown (?) og fortalte om planen - åssen gikk det???
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Nancy Brown... Det gikk fint det. Han ble veldig overrasket. Hun lagde sitt eget firma, hvor en del av planen var at han skulle komme å søke jobb. Det gjorde han, og det endte med at de giftet seg.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Morsom var den i alle fall ikke. Det virket som de hadde brukt all energi på kostymer og setting, og null på manus og bearbeiding av historien. Kjedelig, forutsigbar og totalt fri for humor.
Knurr Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Så den jeg også, og den er faktisk veldig morsom! Kostymene, kulissene, replikkene... alt er så gjennomført velregissert at det blir parodisk. Veldig gøy. Hvis man er veldig feministisk av seg kan man selvsagt innvende at det er feil å fremstille det som om kvinner ikke kan leve uten menn uansett hva de gjør... men sånt driver vi ikke med. Ewan McGregor er uansett pen nok til at filmen er verdt det!
Anglofil Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg synes den er veldig morsom. Og for de som likte filmen kan det jo være verdt å ta en titt på filmene Pillow Talk, Send Me No Flowers og Lover Come Back, alle med Doris Day og Rock Hudson. Det er tydelig at Down With Love har tatt mye fra disse filmene, noe jeg synes gjør det ekstra morsomt. Det gjelder storyen, kostymene, filmingen, replikkene, osv. Storkoste meg med denne filmen, veldig morsomt å se på hvordan de har klart å mikse 3 relativt gamle filmer til 1 ny. Mvh Yvonne Endret 24. april 2006 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå