Gjest sima Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Går det ann å ha eggløsning en uke før mensen?
Knurr Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 De færreste har eggløsning akkurat mellom menstruasjoner. Noen har til og med eggløsning dagen før eller etter mensen. Alt kan skje - kropper er ikke urverk.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Leste at tiden mellom eggløsning og mens var rimelig konstant mellom 12-16 dager? Så da begynte jeg å lure på om vi har bommet helt på perioden...? Da jeg fikk eggløsningslignende utflod for et par dager samtidig som jeg hadde et par sting i magen. Venter mens om to dager. Puppene er hovne og jeg har en utrolig humørsvingning, så det er jo lov å håpe... javascript:add_smilie(%22:)%22)
Arielle Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Det går fint an å ha el 1 uke før mens, men sjansen for at du blir gravid er nok minimale, pga at 1 uke er for liten tid for at egget klarer å feste seg i livmora. Den perioden skal være på over 10 dager og stabil (altså ca like lang hver syklus).
Gjest Chiquita i.i Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Leste at tiden mellom eggløsning og mens var rimelig konstant mellom 12-16 dager? ← 10-18 dager er det normale.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Noen har til og med eggløsning dagen før (eller etter) mensen. ← Blødning dagen etter eggløsning kan umulig være mensen. Mellomblødning/spotting, ja, men IKKE mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå