DaDuben Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 La oss ta en situasjon der en er så heldig at en må gjøre et valg mellom å innlede to forhold. I den ene situasjonen er personen virkelig hyggelig, har mange av de samme verdiene som deg selv og dere trives bra sammen. Sist men ikke minst, du er sikker på at den personen virkelig liker deg godt. Men, situasjonen er den at du ikke kan si hundre 100% om følelsene er der nå, men du tror de kan komme med tid. Så er det den andre situasjonen. Der du føler deg litt mer usikker, for du vet ikke hva den andre føler, men det er mest der dine egne følelser sitter. Likevel ved å velge denne veien, kan du miste den første situasjonen. Hva sier dere her? Hva er best å staste på?
Rosita Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 Har ikke noe svar til deg, men jeg fikk likevel lyst til å svare deg. Hadde nemlig et lignende dilemma for ikke så lenge siden. Møtte en fyr tidlig i sommer, som jeg likte ganske godt. Egentlig var det vel mer det at han har de fleset egenskapene som jeg ser for meg at jeg vil ha i en mann. I tillegg til at han er kjekk og en super gentlemann. Jeg klarte likevel ikke å få de følelsene jeg ville for han. Hos meg var det det fysiske som manglet, for hver gang han tok på meg, så føltes det galt. Så var det den andre fyren da, som jeg hadde masse følelser for. Det kriblet i magen når jeg tenkte på han. Av den typen som ga meg en liten utfordring, følte jeg selv da :D Jeg fikk inntrykk av at han var like interessert som meg, men den gang ei!!!!! Nå sitter jeg faktisk uten noen. Han jeg liker som en venn, er faktisk fremdeles i livet mitt. Jeg har fortalt han ærlig hvordan ting er og selv håper jeg vel egentlig på at følelsene mine vil vokse for han, men til da så er vi venner. Nå vet jeg jo ikke hva slags følelser du har i forhold til det jeg hadde, men begynner å ane meg at jeg faller alle mest for de jeg ikke kan få. De som er litt uoppnåelige på en måte. Men det er meg :D Det kommer jo an på hva du vil ha også. VIl du ha noe trygt og godt, eller noe stormfullt og lidenskapelig? Jeg hadde faktisk gitt mye for å få de rette følelsene for "kameraten" min. Selv om jeg på den annen side tror at jeg nok ikke har møtt den rette når jeg føler det sånn. Heldigvis har jeg god tid enda, og vil ikke gå inn i noe forhold eventuelt i vente på noe bedre.......... urettferdig for den andre parten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå