JallaJalla Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Har et spisebord i fargen kirsebær fra Skeidar. Problemet med bordet er at det aldri ser rent ut. Ser ut som om det er fettflekker ol på det til enhver tid. Har forsøkt å vaske med zalo. grønnsåpe., microfiberklut, bare vann, og Ajax. Ingen tin hjelper. Noen tips ?
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Mørke flekker altså? Ikke hvite? Er det lakket? Hvis det er det, så er det antagelig noe feil med lakken. Varmeskadet kanskje. Ville tatt det tilbake til Skeidar.
JallaJalla Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2006 Ja. det er lakket. Nå har jeg ikke kvitteringen lenger og bordet er 2 år gammelt
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Ja. det er lakket. Nå har jeg ikke kvitteringen lenger og bordet er 2 år gammelt ← Har du hatt varme ting på bordet? Lakk er noe dritt slik. Mitt bord i kirsebær får hvite flekker av varme kopper etc. Til å bli gal av, men de lar seg heldigvis fjerne. Uheldigvis tror jeg at mørke flekker ofte må slipes vekk..
JallaJalla Skrevet 23. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2006 Nei, har aldri hatt varme ting på bordet uten gryteunderlag. Skjoldene er over hele bordet. Litt vannskelig å forklare men det er akkurat som om det er en hinne som dekker hele bordet og gjør det vannskelig å vaske rent. Kluten sklir bare over bordet .
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Nei, har aldri hatt varme ting på bordet uten gryteunderlag. Skjoldene er over hele bordet. Litt vannskelig å forklare men det er akkurat som om det er en hinne som dekker hele bordet og gjør det vannskelig å vaske rent. Kluten sklir bare over bordet . ← Er det veldig stygt, og du ikke blir fryktelig lei deg om bordet blir ødelagt, så ville jeg prøvd med litt sterkere midler. Whitespirit feks.. Men her er resultatet mildt sagt tilfeldig, bordet kan bli ødelagt av det! Siste alternativ er å slipe og lakke på nytt. Mindre jobb enn man skulle tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå