Gjest Rachel Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Hei dere lesehester! :-) Jeg er på jakt etter en bok (etc. novelle) på engelsk, som er skrevet av en engelsk/amerikansk forfatter. Den må maks være opptil 100-150 siden, da jeg skal lese denne ut i løpet av to uker. Noen bøker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Agatha Christie- el. Harry Potter-bøkene på engelsk er veldig lettleste og kjappe å komme gjennom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Tenkte jeg skulle anbefale "Vittorio the vampire" av Anne Rice, men et kjapt søk på biblioteket viste at den har 292 sider.. :o Men jeg kan i allefall bekrefte at den er råbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Hei, Starya! Kan du si litt mer om den, tittelen hørtes ut til å være akkurat noe for meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Enten harry potter bøkene (men disse er svært enkle å lese) eller Bridget Jones's Diary. Morsomme. Eller noe av Stephen King- veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #6 Del Skrevet 29. november 2002 Du får traske til nærmeste bibliotek da Chimp... Det var hun som skrev boken "Interview with a vampire". Også har hun skrevet masse andre vampyrfortellinger. Boken jeg nevner havner om stakkars Vittorio.. En ung gutt som ser hele sin familie bli slaktet av vampyrer. Men hva med han selv..? *Løp og Les* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Takk for tipset, Starya! Dette må jeg se nærmere på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Ja, det var meg, altså, chimp...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 De andre bøkene ev Anne Rice er iallfall veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 3. desember 2002 #10 Del Skrevet 3. desember 2002 Douglas Adams skrev i sitt forfatterskap blandt annet sin "trilogi" på i alt 5 bøker: 1. the hitchhikers guide to the galaxy 2.the restaurant at the end of the universe 3.life, the universe and everything. 4 so long, and thanks for all the fish 5. mostly harmless les alt. ingen av disse bøkene er avskrekkende tykke, og de er ganske lettleste, og VELDIG morsomme og godt skrevet. Du får dem hver for seg, eller du kan få dem samlet under et bind Ellers vil jeg anbefale en bok som heter "Coraline" av Neil Gaiman, og "the thief of allways" av Clive Barker. Ingen av de er særlig tykke, og begge er veldig bra. Harry Potter blir anbaefalt lengre oppe i tråden her, og jeg stiller meg bak den. Videre.....så kan jeg anbefale......etc. etc....etc........ jeg er en bokglad fyr, ja....... milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå