JallaJalla Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 ...en av de jeg tildligere bare har lest om. De "slitene" småbarnsmødrene som lar seg selv forfalle. Er det fler i samme situasjon som meg ? Jeg trenger oppmuntring! Kiloene vil ikke gå av etter fødselen. Kroppen er rett og slett ikke til å kjenne igjen. Vi snakker sideflesk, pupper snart nedpå knærne. Strekkmerker på utside og innside av lår, på mage og rumpe. Jeg ser ut som ei kule i annsiktet. Jeg føler meg rett og slett dritstygg. Eller rettere sagt jeg har blitt mindre pen. Det er ikke et plagg i skapet som er snill mot figuren min og jeg dasser rundt i morgenkåpe/kosebukse.
Gjest singel! Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 ...en av de jeg tildligere bare har lest om. De "slitene" småbarnsmødrene som lar seg selv forfalle. Er det fler i samme situasjon som meg ? Jeg trenger oppmuntring! Kiloene vil ikke gå av etter fødselen. Kroppen er rett og slett ikke til å kjenne igjen. Vi snakker sideflesk, pupper snart nedpå knærne. Strekkmerker på utside og innside av lår, på mage og rumpe. Jeg ser ut som ei kule i annsiktet. Jeg føler meg rett og slett dritstygg. Eller rettere sagt jeg har blitt mindre pen. Det er ikke et plagg i skapet som er snill mot figuren min og jeg dasser rundt i morgenkåpe/kosebukse. ← akkurat sånn føler jeg meg å. helt til d var en som sa t venninna mi ute på byen: "hvem er den sexye venninna di?" og pekte på meg! opptur! ikke sikkert du er så ille som du tror vet du:-)
Tusenfryd Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Det er sikkert mange som har det som deg. Og som Single sier, det er ikke sikkert du ser så gal ut som du tror. men det er hvordan du føler deg som betyr noe sikkert. Det første du må gjøre er å komme deg ut av morgenkåpen. Vil du gå i kosebukse, bruk i hvert fall en ny en som er litt forseggjort, og en t-skjorte med fasong. ofte skal det ikke mer til, selv det føles som om man aldri får tid til å dusje eller vaske håret... Puppene dine har gjort/gjør en stor jobb og må respekteres fordet, selv omd e ikke ser ut som før. Strekkmerker blir blekere med tiden og solen, snart kan vi sole oss. Og vil du ikke gå i bikini, så ligg for deg selv med en gammel truse, eller gå i solarium. Lange turer med barnevogn gjør underverker både for form og fasong og runde kinn får farge. Det er dessuten mentalhygiene enten man går tur med tankene sine eller mp3 spiller. Det er masse nytt vår- og sommertøy i butikkene og det behøver slett ikke koste så mye. En fargerik tunikatopp som skjuler midjen er perfekt. Det er lov å være sliten, men du ønsker tydeligvis å ta deg på tak, så grabb tak i nakken og spol i vei. Lykke til!
JallaJalla Skrevet 23. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2006 Takk for hyggelig respons Gode råd å lese og oppmuntrene ord.
Lemming Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 ...en av de jeg tildligere bare har lest om. De "slitene" småbarnsmødrene som lar seg selv forfalle. Er det fler i samme situasjon som meg ? Jeg trenger oppmuntring! Kiloene vil ikke gå av etter fødselen. Kroppen er rett og slett ikke til å kjenne igjen. Vi snakker sideflesk, pupper snart nedpå knærne. Strekkmerker på utside og innside av lår, på mage og rumpe. Jeg ser ut som ei kule i annsiktet. Jeg føler meg rett og slett dritstygg. Eller rettere sagt jeg har blitt mindre pen. Det er ikke et plagg i skapet som er snill mot figuren min og jeg dasser rundt i morgenkåpe/kosebukse. ← Er det meg du har beskrevet her eller..?? Huff, ja det går lengre og lengre mellom hver gang jeg "pleier" meg selv, og det er ukesvis siden sist jeg barberte bena.... Er jo singel likevel, hvorfor bruke tid på det? Det er nok mange av oss. Har ikke gidda investere i nye fine klær, fordi jeg liksom skulle trene bort left-overs'ene fra graviditeten.. Optimistisk var jeg òg, fordi jeg leste i en av de teite bøkene helsesøster gir deg om livet med bebisser og sånn at det var mye lettere å bli kvitt ekstra fett når man amma.. Trener 2 ganger i uka, og har gjort det i flere mnd. men har ikke gått ned ett eneste kilo. sukk. Men det er sant som Nigo-san sier. Ta et langt bad, napp litt øyebryn, og hiv på litt sminke. Utrolig hvor langt man kommer bare med dèt.. Problemet for meg er bare at det er så sjelden jeg tar meg tid til det.. Det er liksom 1000 andre ting man heller burde gjort.. (Kanskje man burde droppe KG et par timer til fordel for å pleie seg selv litt..?? )
Kosejenta Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Vet akuratt hvordan du har det Slik føler jeg det å.Alle sier at det er jo ikke så rart siden jeg har gjennomgått 2 fødsler på 18mnd...MEN det er lite hjelp i de ordene.... Har aldri gått så mye som etter jeg fikk barn,men det ser ikke ut til å hjelpe det spor..."kosekiloene" etter første graviditet vil ikke bort Men her om dagen sa en venninne at jeg mått ha gått ned, og jo vekta viste 2kg mindre(ikke mye,men en gledelig overaskelse.) og senere samme kveld kom 2åringen inn på badet,klappet meg på magen og sa min mamma,meg glad i min mamma.Pappa å glad i min mamma....Akuratt da følte jeg meg som verdens fineste og heldigste(selv der jeg stod i truse og bh med mage og pupper dissende mellom strekkmerkene ) Hvis det er min tur til å få opptur, så kommer garantert din snart å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå