Monarabb Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg sprang maraton for forste gang i dag og det var saa utrolig kjekt. Hadde ikke trodd at det aa pine seg gjennom kilometer paa kilometer skulle vaere noe jeg saag tilbake paa som kjekt, men det gjor jeg altsaa. Det jeg lurer paa er om noen har en oversikt paa hvor i verden/norge det arrangeres maraton? eventuelt en webside eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 http://www.maraton.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 Gratulerer med gjennomført maraton, imponerende å løpe så langt! På www.kondis.no finnes også diverse terminlister. Hvor godt treningsgrunnlag hadde du før du begynte å trene til maraton? Jeg har selv hatt lyst til å løpe halv-maraton i flere år, men dessverre har skader satt en stopper for å få realisert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 25. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har drevet aktivt med handball og fotball i flere og, men etter at jeg sluttet med begge deler i fjor saa har jeg jogget ca annenhver dag, der jeg startet med en blanding av lett jogg og rask gaaing. Etterhvert som kondisen er blitt bedre saa har antall km og tempo okt og maa innromme det at jeg hadde ikke trodd jeg skulle klare gjennomfore maraton, men meldte meg mest paa for moro. Men jeg klarte naa gjennomfore selv om jeg langt fra var en av de forste i maal Sliter selv med en del betennelser og tull i ankler, knaer osv.. men ved hjelp av aa begrense joggingen til annenhver dag og lyttet til beina mine har jeg klart aa "glemme" smertene. Men maa innromme at jeg har litt vondt i beina naa i dagene etter maraton... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå