Trine Lill Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Hei! Er bare litt nysgjerrig... Hva setter dere opp på ønskelisten? Vi ønsker oss servise, glass, Hardengerbestikk. Lurer på om det er noe mer det kan være lurt å ønske seg... Noen som har noen gode tips?
Mary77bgo Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Vi ønsker oss akkurat det samme Også noen panner/ gryter og kniver
Susan Sto Helit Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Kan være lurt med vaser og fat og sånn som man normalt ikke kjøper seg selv. Litt avhengig av ønsker ellers er jo kjøkkenmaskin, møbler, kunst o.l. fine gaver.
Kara W Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg skal i et bryllup nå hvor de har ønsket seg mest store, dyre ting (flatskjerm TV, vaskemaskin etc.), så har gjestene sendt penger til brudgommens bror med beskjed om hva de ønsker pengene skal gå til. Jeg er ikke helt sikker på hva de gjør om de ikke når opp med alle ønsker (så langt har de fått en halv TV, 1/3 vaskemaksin, og 6 tallerkener og 2 dekktalerkener av et servise). Jeg bare tenkte jeg skulle nevne dette, da jeg synes dette var et fint alternativ til "mange småting man egentlig ikke ønsker seg" og pengegaver.
Gjest Dilledant Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Lekre håndklær og sengetøy har jeg gitt bort til mange brudepar, og det har alltid falt i smak.
*Emma* Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Jeg trenger veldig tips så jeg får følge med her.... Vi har bodd sammen i 7 år og føler liksom at vi har "det vi trenger". Vi skal gifte oss i utlandet og hadde egentlig ikke tenkt vi ville få gaver men nå har noen begynt å spørre om hva vi ønsker oss allerede. Vi har funnet ut at vi må ha en liten liste i tilfelle flere spør etterhvert.... Eneste vi har kommet på er en Tivoli Radio.....
MarianneHR Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Andre ting enn kjøkkenting og servise: *Telt, stormkjøkken og annet turutstyr *Spill *Oppslagsverk *Sengetøy, håndklær *Akvarium
Boogie Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Vi har sengetøy, gavekort på møbelsenter, koffert, kjeler, masse forskjellige kjøkkenting fra EvaSolo, ting fra Tilbords, duk/håndkler/løper/brikker fra Princess. Også penger da..
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 vi ønsker gavekort fra jernia og skeidar.
Mies Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Ønskeforslag utover allerede nevnt: *kurs som dere begge kan følge: friluft, dans, kokkekurs, osv. *Bøker, både praktbøker, dvs såkalte "coffetablebooks", kokebøker, faktabøker (lekiskon på cd?), og romaner til bokhylla. (bøker kan koste lite, kjekt å ha noen slike alternativ også) *CD, billig og hyggelig. *Møbler. *Friluftsutstyr/fritidsaktivitetsutstyr, stort potensialer her, tenkt på slikt dere kan gjøre sammen! Er altfor lenge til dagen til at jeg kan sette opp ønskeliste, men innspill til andres kan jeg komme med
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #11 Skrevet 25. april 2006 gave til en veldedig organisasjon Blomsterkort (gavekort hos blomsterbutikk) Spa behandlinger (gavekort et sted dere har sett dere ut, eller fritt valg) Avis/bladabonemang Bidrag til bryllupsreise/ferie klippekort på det lokale svømmebasenget karaffel til vann og vin vin (årgangsvin)
Gjest Gjest_Trine Lill_* Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Tusen takk for mange gode forslag. Jeg noterer flittig
Netten Skrevet 25. april 2006 #13 Skrevet 25. april 2006 Her er vår ønskeliste (sakset fra hjemmeside): Glass/bestikk/servise/kjøkkenting: * Ønskelister er lagt ut hos Kitch'n og Glass Thomsen ellers ønsker vi oss: * "Pisa" bestikk, 24 deler (Tilbords) * Hardangerbestikk, "Nina", 24 deler + kakesett Hus og hjem: * Gulvteppe i kuskinn (brunt og hvitt) * Vaser/krukker i kul design * Kunst (skulptur/"pyntegjenstander") * Gavekort hos Living, Bohus, Skeidar, Ikea Fritid: * HelSport "Nordmarka 3" telt (xxl sport) * HelSport "Haukeli" høyre/venstre soveposer 2 stk. (xxl sport) * Ajungilak "Light-mat" liggeunderlag 2 stk. (xxl sport) * Digitalt videokamera * Penger - vi har veeeldig lyst til å dra på bryllupsreise Vi har en ganske lang ønskeliste, men tenker bare på det som greit for gjestene å ha litt å velge mellom i ulike prisklasser.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #14 Skrevet 25. april 2006 Kan være lurt med vaser og fat og sånn som man normalt ikke kjøper seg selv. Litt avhengig av ønsker ellers er jo kjøkkenmaskin, møbler, kunst o.l. fine gaver. ← Møbler+ kunst? eg hadde følt det ekkelt å skrive en slik liste. kravstort hadde jeg tenkt som gjest. så en liste hvor brudeparet ønsket seg peis og det var ikke en gave ellers som kostet under 1000 kroner.
Mies Skrevet 25. april 2006 #15 Skrevet 25. april 2006 Møbler+ kunst? eg hadde følt det ekkelt å skrive en slik liste. kravstort hadde jeg tenkt som gjest. så en liste hvor brudeparet ønsket seg peis og det var ikke en gave ellers som kostet under 1000 kroner. ← Jammen, hele poenget er jo at man bør sette opp i alle prissjangere! Både for naboen som bare skal sende en hilsen (100-200kr), for "vanlige" gjester, og for de som ønsker å gå sammen og spleise (møbler/kunst og annet tilsvarende dyre ting). Jeg synes dessuten ikke at listen kan bli for lang, det er mye greiere å velge ut en gave dersom jeg har endel å velge i slik at jeg kan gi brudeparet noe jeg liker også! (og i rett prisklasse)
Netten Skrevet 25. april 2006 #16 Skrevet 25. april 2006 Jammen, hele poenget er jo at man bør sette opp i alle prissjangere! Både for naboen som bare skal sende en hilsen (100-200kr), for "vanlige" gjester, og for de som ønsker å gå sammen og spleise (møbler/kunst og annet tilsvarende dyre ting). Jeg synes dessuten ikke at listen kan bli for lang, det er mye greiere å velge ut en gave dersom jeg har endel å velge i slik at jeg kan gi brudeparet noe jeg liker også! (og i rett prisklasse) ← Helt enig!
kitekatt Skrevet 25. april 2006 #17 Skrevet 25. april 2006 (endret) Servise, brødrister i børstet stål, pene håndkær, vitrineskap fra Ikea, Rosendahl vinstativ, gavekort på ikea/ Skeidar/ Indiska o.l., digitalkamera, brødbakemaskin Endret 25. april 2006 av kitekatt
Lykketrollet Skrevet 26. april 2006 #18 Skrevet 26. april 2006 (endret) Vi har ønsket oss Hedda (bestikk), Rosendalh (glass, karaffler og div.) en vase Filligran... blandt de øvrige ønskene finner man gaver fra ca 150 kr til opp til 600,- Eller så har vi ønsket oss penger til sofa, for det trenger vi. Knagger til gangen. salongbord Tvbord kjøkken bord. Ja....gavekort på skeidar. Og bilder fra fame som vi tok da tassen var mindre! Endret 26. april 2006 av Lykketrollet
Hermula Skrevet 3. mai 2006 #19 Skrevet 3. mai 2006 Vi har ønsket oss * Glass fra Magnor * Hardangerbestikk * Gryter og panner * Duker * SPisebord * Gavekort på Bohus * Viktorinox kniver * Tebrygger fra Eva Solo * Termokanne * Eggkoker * Toastjern * Lakensoveposer * Bunnduk til Lavvo * Innertelt til Lavvo * Gassgrill * Kaffekopper * Gavekort på kunst ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå