Gjest MonicaØ Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Hei ! Håper noen kan hjelpe meg litt her. Jeg er ganske grønn med data, men har fått meg en hjemmepc gjennom jobben. Her skal det følge med Norma Virus Controll ( NVC ) Når jeg skrur på pc`n kommer NVC boksen opp og forsvinner. ( jeg kan ikke se den grønne N`n ved klokka og de små ikonen der ) NVC kan likevel være aktiv ? Har hørt at jeg skal scanne pc, men finner ikke noe ikon for dette. Har et ikon som heter verktøy og noe som heter karantene. En jeg kjenner sa at evnt virus vil komme på karantene. Men betyr dette at jeg ikkk får scannet pc selv ? Og hvor ofte bør jeg internettoppdatere pc`n ? Til tross for at jeg tror NVC er riktig installert, så oppfører pc min seg så rart. Noen ganger så henger den seg helt opp, dette er som regel etter at jeg har skrudd den på. Så får jeg ikke koble til boksen når jeg skal sjekke mailen eller på internett. Når jeg skrur av pc så får jeg en boks av prpgrammet svarer ikke, vil du avslutte nå ? Dette skjer ikke alltid, men noen ganger. Kan dette betyr virus eller er det noe annet ? Og hva kan jeg gjøre ? Noen tips ??? Tusen takk for svar PC min er helt ny og har WindowXP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Avinstaller programmet og legg det inn på nytt. Det hjalp når jeg hadde problemer med Norton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå