Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Thailand i sommer og bo to netter i Bankok og 12 netter i Hua Hin. Er veldig spent på shoppingmulighetene.....er det noen som har konkrete tips? Tenker på gode skreddere i Hua Hin og hvoe en kan få tak i GODE designerkopier av smykker, vesker osv. Er det noe annet dere kan anbefale å handle i Thailand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker å shoppe i Bangkok!

MBK Senteret er det beste spør du meg...massevis av piratkopier fordelt på x antall etasjer med AIR CON! Og der er prisene ferdigprutet, i øverste etg.

PatPong området er ikke bare prostitusjon, men også SVÆRT mange boder som selger alt innen piratkopier og her må du prute hardt!

Ikke vært i Hua Hin, så ingen forslag der.

:)

Skrevet

Er det BRA kopier på det senteret? Vesker i ekte skinn, f.eks., og ikke med made in Taiwan på lappen.....

Skrevet
Er det BRA kopier på det senteret? Vesker i ekte skinn, f.eks., og ikke med made in Taiwan på lappen.....

Ja JEG og min samboer har ihvertfall vært fornøyd med det vi har kjøpt de 2 gangene vi har vært på MBK i Bangkok!

Min absolutte favoritt-dongrybukse kjøpte jeg der i 2004 og den har jeg brukt SVÆRT mye og ligger fortsatt øverst i skapet ;) Kostet meg ca 120 kr :) :) :)

Veskene jeg har kjøpt har nok ikke vært i ekte skinn, så usikker på det spm.

Skrevet

Har vært i både Bangkok og Hua Hin. Bangkok er en kjempeby for shopping, veldig billig og fremdeles muligheter for pruting. Hua Hin var et sted uten spesielle shoppingmuligheter, synes jeg. Stedet virket ganske uetablert på det området i fht. andre steder i Thailand. Skal du shoppe, bli heller noen fler dager/ netter i Bangkok, det er der mulighetene er! Mange billige skreddere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...