Amanlis Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg skal kjøpe meg ny turjakke. Og er usikker på hva jeg skal velge, dvs jeg vet hva slags bruk den skal tåle, og er intressert i hva andre tenker. Jakka skal tåle regn og bør være slitesterk. Jeg har tenkt å bruke 1000-2000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Haglöfs (G-sport) har noen dugelige jakker til ca 2000, noe særlig lavere enn det ville jeg ikke gått, men du kan jo være heldig å finne tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2006 Haglöfs (G-sport) har noen dugelige jakker til ca 2000, noe særlig lavere enn det ville jeg ikke gått, men du kan jo være heldig å finne tilbud. ← Enig i at ca 2000 egentlig er et minimum. Tenkte å sjekke pris i butikk (og prøve jakker i butikker) og sjekke priser på nettet. Er det billigere på nettbutikker kjøper jeg jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Del Skrevet 24. april 2006 Hagløfs har knall bra jakker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå