Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 (endret) Kom til å tenke på de trådene som har vært her på forumet ang barnetv fra 80-tallet. Dersom du ønsker et gjensyn med Majka, kan du laste ned serien her. Kom over denne da jeg søkte på forskjellige bittorrent-sider. Du trenger et bittorrent-program for å laste ned. Det som er litt kjipt er at denne versjonen av serien er dubbet til tysk. Men morsomt å se allikevel. Endret 23. april 2006 av Fairy
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Dere kan kjøpe Majka, jenta fra verdensrommet på www.dvdbest.sk http://www.dvdbest.sk/ActiveWeb/Products/1...pizody_1_3.html
Meaty Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 (endret) jeg syntes hun var litt ekkel jeg... Endret 4. november 2006 av Meaty
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Dere kan kjøpe Majka, jenta fra verdensrommet på www.dvdbest.sk http://www.dvdbest.sk/ActiveWeb/Products/1...pizody_1_3.html ← Vel, jeg trenger veldig sterkt norsk tekst, siden jeg ikke kan tjekksik(?)
iviking Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 ikke for å være en gledesdreper, men jeg synes det er litt merkelig at du linker til piratkopiert materiell når det er strenge regler mot det på forumet.
jessicbj Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 vet dette er et gammelt tema, men det ligger på youtube:)
Perelandra Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 Elsker Majka-serien! Har selv lastet serien ned fra YouTube.
stan Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 Vet ikke om jeg tør. Jeg har blitt litt skuffet over å se igjen andre av barndommens helter. Jeg var litt forelska i Majka. Pen og full av handlekraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå