Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 http://oslopuls.no/cityguides/nav/news.jht...movie&id=445967 Hva sier dere, gutter? Hadde dere gått med på disse krava for å få snøret i bånn hos denne dama????
Hedda-78 Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 Ha-ha, det der er det dummaste eg har hørt. Eg hadde i allefall ikkje gått med på det (om det var ein mann altså) Måte på! Snakk om nykker!
Gjest care Skrevet 29. november 2002 #3 Skrevet 29. november 2002 Nei dette tror jeg faktisk ikke på. Greit at popstjerner og filmstjerner er litt rare, men sex- kontrakt, nei ærlig talt. Men man vet jo aldri.......
Gjest Hege Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 Kan ikke det der slå tilbake på henne selv da? Hvis kontrakten sier sex fire ganger i uka og hun kommer inn i en periode der hun ikke orker sex i det hele tatt? Kan jo være mange grunner til en slik situasjon, så det er vel ikke utenkelig?
Mathias Skrevet 29. november 2002 #5 Skrevet 29. november 2002 Høres fornuftig ut å ha kontrakt på hvor mange samleier en skal ha i uka!... Blir jo fort litt variasjoner i det antallet dersom man ikke binder seg til noe... Videre er jo målet å forbygge enda en skilsmisse, så da er jo en slik kontrakt virkelig tingen!..Resultat er jo garantert ingen konflikter av noe slag...
Eli_Na Skrevet 29. november 2002 #6 Skrevet 29. november 2002 Dette er jo helt sprøtt :o Ekteskapet er jo dømt til å misslykkes! Hva er grunnlaget for ekteskapet når man trenger slike kontrakter? Nei, håper dette ikke stemmer!
Lilly Skrevet 29. november 2002 #7 Skrevet 29. november 2002 Lenge leve galskapen sier bare jeg Hvis dette er tilfelle så er det virkelig synd i jenta. Jeg hadde ikke gått med på noe i nærheten av en slik kontrakt engang.
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #8 Skrevet 29. november 2002 Hjelpe meg!! :o Skulle ikke tro det var nødvendig!!
Anie Skrevet 29. november 2002 #9 Skrevet 29. november 2002 Stilig!!! Takk for tipset, chimp Men 4 ganger i uka var da vel litt lite :-?
Mathias Skrevet 29. november 2002 #10 Skrevet 29. november 2002 Det morsomme her, er jo at det visst nok er mor som har stått for listen... Og mor mener datter MÅ ha sex 4 ganger uken... Noen har merkelige familieforhold...
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #11 Skrevet 29. november 2002 Anie! 4 g. i uka b'yner å bli i minste laget for meg, som er en litt moden dame, hvis du skjønner hva jeg mener.....
Anie Skrevet 29. november 2002 #12 Skrevet 29. november 2002 Ja, akkurat det jeg mener å... Alt for lite for oss litt modne kvinner
monja Skrevet 29. november 2002 #13 Skrevet 29. november 2002 Gudbedremeg.....hadde mamsen skrevet en slik kontrakt for meg hadde jeg seriøst stussa på om hun var ved sine fulle fem Men bare fire ganger i uka? Er ikke det lite da :D
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #14 Skrevet 29. november 2002 - De må overraske hverandre med gaver for å holde kjærligheten levende Ja... Akkurat. Litt av en overraskelse det må bli gitt! -Kjære, se hva du skal få av meg.. -Det var på tide, ifølge kontrakten henger du litt etter!
wondergirl Skrevet 29. november 2002 #16 Skrevet 29. november 2002 Kjærlighet måles tydeligvis i penger, ser det ut til! Hva skjedde med kommunikasjon, tillit og de greiene der? Det er kanskje ikke noe som hører hjemme i Hollywood...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå