Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 http://www.sunday-support.com/norsk/produk..._tshampo-360ml_ leste om denne på nettet og noen mener at den faktisk virker.. hadde jo vært strålende om den faktisk virket da.... er det noen som har prøvd??
placebo Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Tror jeg heller ville satset på å ta b-vitaminer.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Hår får næring gjennom kostholdet ditt. Kun der kan du ha sjanse for å påvirke veksten. Håret vårt som har vokst ut av hårsekkene, kan man ikke gjøre noe med, det er "dødt".
Catzy Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Jeg brukte denne shampoen og balsam i nesten 1,5 år før jeg giftet meg. Vet ikke om det egentlig hadde veldig stor effekt, i tillegg til at det tok lenger tid i dusjen. Men psykologisk så var det sikkert bra, jeg innbilte meg at håret ble sterkt og vokste raskere. Har en flaske shampo som er nesten hel + en del balsam igjen. Hvis du registrerer deg og sender meg en PM, så kan vi kanskje bli enige om en deal. Catzy
treningsjenta Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 sendte deg en pm i går jeg catzy men inget svar...
Catzy Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Hm, ja, ikke helt med i går. Har sendt deg svar nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå