Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Eg kjøpte EL testar på billigeteste, og forsøkte å begynne å teste denne mnd. Eg har syklus på 30 dagar, og byrja å teste på dag elleve som det stod i bruksanvisningen. No er det dag 17 og EL-testen har framleis ikkje vist noko. På laurdagen, altså dag 9, kjente eg stikking nederst på venstre side i magen, gjerne berre i eit halvt minutt. Eg hadde ein del gulaktig utflod kanskje dagen før og same dag, om eg ikkje hugsar feil. Ellers har utfloden vore vanlig kvitaktig og det har kome lite i etterkant. Kan eg ha hatt EL på dag 9? Mvh Tone
Gjest Chiquita i.i Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Jeg tviler litt på at du har hatt eggløsning på dag 9 i en 30-dagers syklus. Dersom du hadde det, så vil din lutealfase (tiden mellom el og mens) bli på 21 dager. Det er veldig sjeldent at denne overstiger 18 dager. (10-18 dager er normalt, mens 12-16 dager er det mest vanlige)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Hva betyr dette da? At jeg ikke har eggløsning i det hele tatt???
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Hva betyr dette da? At jeg ikke har eggløsning i det hele tatt??? ← Det hender kroppen hopper over eggeloesningen en gang i blant. Dersom du har jevn syklus ellers tror jeg ikke du trenger aa bekymre deg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Å uff eg blir heilt stressa eg. Trudde iallefall eg hadde EL når eg har så regelmessig syklus, med 30 dager.
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Å uff eg blir heilt stressa eg. Trudde iallefall eg hadde EL når eg har så regelmessig syklus, med 30 dager. ← Du har sikkert stort sett EL, men som HH sier, så hopper kroppen av og til over EL.
Gjest ......... Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Kroppen hopper visst over eggløsning iblant... Målte du temperaturen din et par dager etter annatt eggløsning? Hvis til... var dn da noe høyere enn vanlig?? Iså tilfelle kan d godt være at du hadde EL når du trodde d..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå