Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest meya84
Skrevet

i sesong 3. Noen andre? Skal ikke røpe noe jeg, men den vendinga de siste episodene har tatt liker jeg ikk :sur:

*venter spent på neste*

Noen som vet om det er mulig å kjøpe ses. 3 på dvd enda? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har sett til og med episode 19 ;).

Slutten på den episoden er så bra, jeg ble skikkelig rørt...

Mener å ha lest at seertallene har dalt i USA, derfor har visstnok sesong 3 blitt kortere enn først planlagt.

Vet dessverre ikke om det er mulig å få den på DVD ennå.

Skrevet

Hæ? Det blir jo bare bedre og bedre jo!

Skrevet

Den er nok tidligst på dvd i høst (oktober/november kanskje), i og med at den ikke er ferdig på tv ennå.

Gjest meya84
Skrevet

Er en venninne som laster ned for meg, må virkelig få henne til å skaffe nr 19 :)

Merkelig at seertallene har dalt med tanke på alt som skjer i sesong 3 :overrasket:

Skrevet

Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hva du ikke liker med vendingen serien har tatt (laster ned fortløpende selv nå, og synes plottet er bra). :)

Skrevet

Jeg laster ned og har tom. episode 20. I morgen går episode 21 i USA... Gleder meg. Tror det er 22 episoder i season 3... Litt kjedelig at det snart er slutt...

Det går Gilmore Girls episode i USA i dag.. Den skal jeg laste ned i morgen :)

Skrevet

Er det noen som vet om det blir laget en sesong 4?

Gjest meya84
Skrevet

kan vel ikke røpe hva som skjer her ;)

det MÅ jo bli en sesong 4!! :sjenert:

Skrevet

Jeg har ikke hørt at det IKKE blir en sesong fire.. SÅ da regner jeg med at det blir det. Pleier jo å bli protester & man pleier å høre om det når serier ikke fortsetter

Gjest gjest1
Skrevet

Noen som vet hvorfor TVNorge har sluttet å sende serien på ettermiddagen?

Jeg var tidlig hjemme forleden dag og gledet meg sååå til det skulle begynne, men så kom det ikke :grine:

Skrevet

Jeg tror One Tree Hill og Gilmore Girls er tilbake til vanlig tid nå til søndagen. :-D De skulle bare vise de tre første episodene av Commander in Chief en gang til.

Gjest meya84
Skrevet

de sender sikkert ikke på ettermiddagene fordi de har sendt ferdig ses 2. De sender jo ses 3 på søndager, å må sikkert bli ferdig med den før den evt sendes på ettermiddager :)

Hørt at 21 er siste episoden i ses 3. :Kan jo faktisk være den siste episoden ever hvis det ikke blir sesong 4 :tristbla:

Skrevet

Hørt at 21 er siste episoden i ses 3. :Kan jo faktisk være den siste episoden ever hvis det ikke blir sesong 4 :tristbla:

Det er mye mulig, siden det nettverket skal slås sammen med et annet i USA. Man skal visst offentliggjøre hvilke serier som får fortsette i mai en gang ;)

Skrevet (endret)

www.tv.com er også en grei side, bruker den mye når jeg skal laste ned og er i tvil om hvilken episode jeg har kommet til. Det er til og med diskusjonsforum der for hver enkelt tv-serie for de som er skikkelige tree hill-slaver, og vil diskutere hvem Lucas egentlig passer best sammen med.:ler:

Endret av Crazy/Beautiful
Gjest meya84
Skrevet

Lucas passer best med Peyton, ingen tvil om det ;)

har forresten kommet til ep 20 nå :)

Gjest Gjest
Skrevet
Lucas passer best med Peyton, ingen tvil om det ;)

har forresten kommet til ep 20 nå :)

Gled deg til sesongavslutningen (episode 22)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...