Gjest gutten Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Noen som vet hvor mye en tjener ved å jobbe som securitas, å om det er lett å få jobb innenfor d?
abelille Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Securitas er bare et vekterselskap, det finnes flere. Både Securitas og andre selskaper bruker å holde vekterkurs med ugjevne mellomrom, ring til dem og spør. Vil tro at det er rimelig lett å få jobb, ellers hadde de nok ikke giddet å holde slike kurs (de koster litt da). Aner ikke hvordan lønna er.
Gjest BagLady Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Hos Securitas må du selv betale kurset, og du er ikke lovet jobb etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg betalte ikke for kurs hos Securitas. Jeg ble ansatt som sommervikar i fjor sommer, og har siden da jobbet to ettermiddager i uka. Securitas har betalt både introduksjonskurs og vekterkurs for meg. Fikk også lønn under selve vekterkurset da dette er å anse som tjeneste da jeg først tok dette etter at jeg hadde jobbet noen måneder. Så vidt jeg vet ansetter ikke Falk folk uten at de har vekterkurs. Men skal ikke si det for sikkert, men det var det jeg fikk inntrykk av da jeg var på vekterkurs med folk som hadde søkt Falk.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Begynnerlønna for meg som fersk var ca 114 kr. timen.
lillesky Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Jeg har ei venninne som jobber i Securitas, og jeg har forstått det slik at det går greit å gå seg arbeid etter endt kurs. Hun har arbeidet endel nattevakt ("passe på" hus), og på flyplass. Ta en telefon til Securitas (eller Falck) og spør dem litt om dette.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 På Securitas' hjemmesider står det litt info om jobb der. Står også ledige stillinger. http://www.securitas.no/
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Lett å få jobb, dårlig betalt, dårlig ledelse i de fleste vaktselskaper.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #9 Skrevet 29. april 2006 Dessuten jobber du ikke som securitas, du jobber som vekter i Securitas eller annet vaktselskap.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå