Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har falt for kameraten til kjæresten min....... at det kunne skje det fatter jeg bare ikke!

han er så kjekk!!! og jeg føler et enormt sjalusidrama når han dukker opp med sine jenter.... vi har et meget tett forhold til hverandre men dette fordi nettopp pga forholdet til kjæresten min, derfor betror han seg til meg og jeg til han.... veldig tette venner. men når han betror seg til meg ang jenter han støter på da merker jeg at jeg blir skikkelig sjalu1!! jeg har ingen rett til dette!!! men jeg klarer bare ikke se på han som en venn, jeg er rett og slett rimelig betatt av han!! men det kan aldri aldri bli noe av oss to... men jeg er så betatt! fyyyyy meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Han er en player så hold deg til typen din...

Skrevet
jeg har falt for kameraten til kjæresten min....... at det kunne skje det fatter jeg bare ikke!

jeg har ingen rett til dette!!! men jeg klarer bare ikke se på han som en venn, jeg er rett og slett rimelig betatt av han!! men det kan aldri aldri bli noe av oss to... men jeg er så betatt! fyyyyy meg

Hmm. Er du trøtt??

Tror nok at du bare er trøtt. Gå og få deg et ordentlig og dypt søvn.

Skrevet

Heiii.

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg.Jeg forelsket meg i bestekameraten til samboeren min.Vi var uvanlig "tight" og fortalte hverandre det meste.

Vi kysset hverandre en gang i fylla og fra den dagen var jeg helt betatt.Han hadde gjort samboeren sin gravid rett etter dette og da følte jeg at her var det ingenting å hente, jeg måtte bare komme over ham.Det gikk så langt at jeg fikk skikkelig kjærlighetssorg og

dro til utlandet i to år for å glemme ham.Gjorde det slutt med min daværende.

Så kom jeg hjem igjen og gjett hvem som hadde hatt følelser for meg også.

Vi ble kjærester og i dag er vi gift og har et barn.

Ingen mann har tent meg sånn hverken før eller siden!

Lykke til.

Skrevet
Heiii.

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg.Jeg forelsket meg i bestekameraten til samboeren min.Vi var uvanlig "tight" og fortalte hverandre det meste.

Vi kysset hverandre en gang i fylla og fra den dagen var jeg helt betatt.Han hadde gjort samboeren sin gravid rett etter dette og da følte jeg at her var det ingenting å hente, jeg måtte bare komme over ham.Det gikk så langt at jeg fikk skikkelig kjærlighetssorg og

dro til utlandet i to år for å glemme ham.Gjorde det slutt med min daværende.

Så kom jeg hjem igjen og gjett hvem som hadde hatt følelser for meg også.

Vi ble kjærester og i dag er vi gift og har et barn.

Ingen mann har tent meg sånn hverken før eller siden!

Lykke til.

WOW! :overrasket:

Dette var jo en happy ending! :hjerte::bryllup:

:dagens-rose:

Skrevet

trådstarter? har du fått deg en god natt søvn inatt? eller sover du fortsatt kanskje?

håper du kommer deg tilbake til real verden når du våkner. ;)

det hjelper vanligvis å sove godt. :)

Skrevet
Han er en player så hold deg til typen din...

Hvorfor er han player?

Skrevet

du trådstarter.. er ikke det på tide å stå opp nå tro?

du må ikke sove ALTFOR mye. det er ikka bra det heller. Istedenfor å våkne til real life å finne ut at alt du trengte var egentlig bare en god søvn.. så kan du våkne og tro at du plutselig ELSKER kameraten til typen din.

Da blir det verre!

Eller enda verre, om du tror at typen din har vært utro, og begynne og anklage han for det.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært der, han var kjempepen, kreativ, oppmerksom, med det smilet, og ga all oppmerksomhet... jeg husker ennå når han hjalp meg ta på slalåmstøvlene da jeg skulle kjøre for første gang...

... ærlighet, jeg blir satt tilbake... *nesten*, er singel, så lett...drømme litt...

Vi rotet etter at det ble slutt med meg og eksen min, men uten å lage bråk om det, men da hadde han funnet seg en annen også. Henne traff jeg flere år senere på samme skole, men jeg fortalte ikke henne om at den høsten han møtte henne, rotet han med meg også...

Det hører med til historien at vi alle fikk flatlus, men det er en annen historie og det er lenge siden.

Jeg ville ikke fortelle henne noenting om at jeg hadde "møtt" hennes mann den samme høsten, for han valgte henne og da var det ikke mitt problem.

Hun er forresten ei kjempegrei dame.

Forelskelsen falt etter flatlusbekjempelsen...

Skrevet (endret)

Altså, jeg tror ikke trådstarter sover enda da...... :)

Endret av Vipsen
Skrevet

Jeg har også vert borti denne... det er jo vanelig å bli betatt av andre når man er i forhold, men det er med ett litt vanskeligere når det er med kompisen til kameraten slik at man ikke kan ungå personen i like stor grad. I mitt tilfelle varte forelskelsen en stund, men gikk over etter en stund når vi alle tre hadde tilbrakt mye tid sammen slik at jeg begynte å se de negative sidene også. Nå er den helt over, og ting er tilbake til normalen.

Jeg vil råde deg til å ikke falle for fristelsen til å gi han ekstra oppmerksomhet, og holde litt ekstra avstand. Dersom du er virkelig glad i kjæresten din vil det til slutt gå over. Hvis det ikke går over til slutt (snakker om gjerne et lite års tid her nå altså) så ville jeg nok vurdert følelsene mine opp i mot følelsene for kjæresten og tatt en avgjørelse ut i fra det. Forresten velger man til en viss grad hvem man er forelsket i, og du kan velge å stenge følelsene ute å ikke kjenne på dem, og i all fall ikke fostre dem mer enn nødvendig, med å opphøye følelsene for kjæresten i stedet.

Skrevet
:) Forelskelse er deilig ikke sant. Jeg har vært og delvis er, i den samme siruasjonen selv og det er forferdelig frustrerende å være forelsket i en god venn. I mitt tilfelle er hans dame en venninne av meg!! Så det kunne jo ikke ha blitt verre. Det har blitt litt roting iform av kyssing...Gikk ikke lenger...Men følelsene er der enda altså, og det gjelder begge parter. Vi er godt etablerte og vet at å gå ifra våre respektive er noe som egentlig ikke er aktuellt for øyeblikket. Men for vår del så har det gått mange år som disse følelsene har surret rundt oss. Jeg vet ikke hva som kommer til å skje i fremtiden men jeg ønsker jo ikke å gjøre noe dumt verken mot mann eller venninne. ( dobbeltmoral JA) :grine: Men hva skal man gjøre i en sånn situasjon??? :sjenert: Så til deg trådstarter så vet jeg faktisk ikke hva jeg vil råde deg til, Annet enn å prøve å ta tiden til hjelp. Prøv og se om følelsene går over, prøv å konsentrer deg om mannen din og prøv å la være å ha kontakt med denne kompisen ( alene dere to..... ;) )Lykke til.
Skrevet

Det er ofte slik at enn blir tiltrekt av folk enn ikkje kan få. (altso sida han er kompis til kjæresten din).. Og det seiest jo at man veit ka man har, men ikkje ka man får..

Eg har gjort en tabbe når det gjelde ditta der før.. so rådet mitt er: Hold deg til kjæresten din so lenge du er glad i han då.. For dette med kompisen kan være berre ein slags "bløff"..

:)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

jeg lurer litt på hvorfor den ene sier at han er en player? på hvilket grunnlag kan du vite dette, du sier senere at han er utro? hvordan i all verden vet du dette?? eller tror at du vet dette?

og til dere andre som sier at jeg sover? og at jeg trenger en god søvn!vel hva er det for noe???? er vel egentlig rimelig vanlig at man faller for folk, om man er i et forhold eller ikke.......

synes det var mange utenomvanlige svar her..

takk til dere andre. jeg har snakket litt med denne kameraten og vi har komme frem til at vi skal være venner, og ikke noe mer enn dette, for alle sin del.

Skrevet

You go girl!! :enig_anim: :enig_anim: ;)

:klem: fra Hubbis Bubbis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...