Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve blush, men vet ikke hvilket merke eller farge jeg skal velge. Er helt lys i huden, med litt roser i kinnene. Noen anbefalinger i forhold til merke/farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yndlingsrougen min kommer fra Nars, i en nyanse som heter Orgasm, men den selges ikke i Norge. Så gode alternativer er bl.a Chanel og Dior. Synes den fra Chanel holder seg litt lengre på enn den fra Dior. Make up store har også helt ok rouge, jeg har en nyanse som heter peach. Et godt budsjettalternativ er rougen fra Maybelline.

Skrevet

Liker den helt lyse rosa fra Body shop, de har også en litt mer korallfarget. Begge passer for lys hud.

Anbefaler også å feie lett over med solpudder i ansiktet for å få litt mer glød og så ta på litt rouge i kinnene etterpå. Synes dette ser friskest og penest ut!

Skrevet (endret)

Jeg ble sminket med Makeup stores blush i nyansen posh på min ganske lyse hud(ikke av den aller lyseste).Grei rouge som en annen bruker nevner.Men nå er jeg selv på utkikk etter et enda bedre et.Fant en minitest på rouge (alle av de dyrere merkene dessverre),der kom Chanel best ut.Maybelline sies jo å være bra både her og der,så kans den er verdt et forsøk..?

Testen kan leses på: www.femme.no/showArticle.php?articleId=3452

Sorry,her må en visst kopiere linken inn i browseren..

Endret av helenaibergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...