Gjest Shadowlyn Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Billig og kanskje litt kosete? Ikke katt eller hund, får ikke lov til å ha det av huseieren. Skulle kjøpe to ildere men har ikke råd akkurat nå. Men savner et kjæledyr.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Hamster? Kanskje ikke så kosete, men.. Marsvin kanskje? Eller kanin? Rotte? De er billigere enn ilder hvertfall
Gjest Shadowlyn Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Liker ikke marsvin så de er ikke et alternativ. Tenker veldig på kanin men vet ikke hvor mye stell de er.. hva krever de av stell og oppmerksomhet? Masse utstyr?
Mint Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 (endret) Hva med en Chinchilla? Vet ikke så mye om dem annet enn at det er en gnagerfamilie. Men de er veldig søte Ilder?? Hjelpe meg Hvis huseieren din hadde forstått hva det innebærer å ha en ilder ville han nok ha satt et forbud mot det også KREVENDE vesener.. Endret 24. april 2006 av Mint
Gjest Shadowlyn Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Ja, de er det. Men ganske dyre også..
Hilde Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Jeg har rotter, og de er skikkelig fine kjæledyr. Og man blir faktisk vant til halen også..
Gjest Miloine Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 En hamster, koster ca. kr. 40; Jeg har hatt hamster (før jeg fikk katter så klart) hun het Bella og ble 4 år gml. Hun ble veldig tam, og lå å sov i armkroken min! Kjempenydelig, det var en gullhamster.
Gjest Shadowlyn Skrevet 25. april 2006 #11 Skrevet 25. april 2006 går det an å ikke like marsvin da ← Jaaa! De er så skvetne og redde. Og den stritte pelsen med alle vervene ser helt sprøtt ut. Takk for alle tipsene!
LilleBille Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Får du ikke ha hund eller katt pga huseier - tviler jeg på om han tillater ilder - de lukter ofte rimelig stramt. Hva med en skilpadde ...
Gjest Shadowlyn Skrevet 25. april 2006 #13 Skrevet 25. april 2006 Får du ikke ha hund eller katt pga huseier - tviler jeg på om han tillater ilder - de lukter ofte rimelig stramt. Hva med en skilpadde ... ← Han har allerede sagt ja. Så ja, jeg tror ikke han vet helt hva det innebærer men jeg har fått tillatelse så..
Sniglå Skrevet 25. april 2006 #14 Skrevet 25. april 2006 Degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus degus!
CheapChampagne Skrevet 25. april 2006 #15 Skrevet 25. april 2006 Sjekk www.finn.no/torget hvis du er på jakt etter dyr, men ikke har råd. Mange dyr der som blir gitt bort gratis med fullt utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå