Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Nokon som kan tenke seg å vere med på eit bryllupstreff på Fridays onsdag 31. mai? Eg fekk så frykteleg lyst på mat frå Fridays her... Endret 15. mai 2006 av veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hadde vært koselig det. Kan hende jeg kan overtale en mannlig KG'er til å bli med også. *glede seg til loaded potato skins og strawberry daiquiri* Jeg begynner å spre det glade budskap i noen dagbøker jeg. Endret 23. april 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er sikkert med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Hadde vært koselig det. Kan hende jeg kan overtale en mannlig KG'er til å bli med også. *glede seg til loaded potato skins og strawberry daiquiri* Jeg begynner å spre det glade budskap i noen dagbøker jeg. ← Så bra!!!!!!!! Eg gledar meg også til den maten!!! Jeg er sikkert med ← Knall!!! Får vite meir om når eg skal til Bergen neste gong i morgon eller tysdag, så då gir eg ein lyd!! Spre ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Mååå det vera bryllaupstreff? Eller kan me som allereie er fruer også melda vår interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg er ikke fridd til ennå.... Men jeg føler det kommer snart!!! får jeg bli med da? namnam på fridays. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #7 Del Skrevet 24. april 2006 Mååå det vera bryllaupstreff? Eller kan me som allereie er fruer også melda vår interesse? ← Jeg er ikke fridd til ennå.... Men jeg føler det kommer snart!!! får jeg bli med da? namnam på fridays. ← Klart de får vere med!!! Det treng så absolutt ikkje vere BERRE bryllupstreff! Så lenge de taklar litt bryllups-prat er det super-dupert!! Jo fleire, jo bedre!!!! Har lenge ønskt å treffe deg, Ninakanin, blir spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. april 2006 #8 Del Skrevet 24. april 2006 KUULT!!! Hm, må høre med mitt alter ego om hun også vil bli med Snelgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen? *roper inn i stua* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. april 2006 #9 Del Skrevet 24. april 2006 Hun skulle se det an når det nærmer seg, på grunn av eksamener og sånn, sa hun! Nå må jeg inn igjen til Sneglen, vi spiser pizza og ser TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #10 Del Skrevet 24. april 2006 Hun skulle se det an når det nærmer seg, på grunn av eksamener og sånn, sa hun! Nå må jeg inn igjen til Sneglen, vi spiser pizza og ser TV! ← Gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2006 #11 Del Skrevet 25. april 2006 Skal prøve å få med talin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #12 Del Skrevet 26. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet Skrevet 26. april 2006 #13 Del Skrevet 26. april 2006 Det hørtes fryktelig gøy ut! Synd jeg bor så langt unna. Dere må kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2006 #14 Del Skrevet 27. april 2006 er det noen datoer på gang her? Jeg er bortivekki sånn ca 1-4 mai, men jeg er jo strengt tatt ikke i målgruppa for møtet, så hvis det passer for alle andre da så skal ikke JEG lage noe leven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #15 Del Skrevet 28. april 2006 Kva med ettermiddagen på søndag 7. mai!?!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2006 #16 Del Skrevet 29. april 2006 Det hadde vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #17 Del Skrevet 29. april 2006 Påmelding? Treff med bryllups-snakk på Fridays, søndag 8. mai kl. 17? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2006 #18 Del Skrevet 29. april 2006 Melder seg på! Snakker med talin på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. april 2006 #19 Del Skrevet 29. april 2006 Kan hende gamlehunden drar til de evige jaktmarker på fredag om ei uke, så jeh vet ikke helt hvordan formen min er på søndagen da. Kan hende jeg tar det supert, siden det har ligget i lufta en stund og han "lurer oss" hele tiden. Så jeg gir en lyd iløpet av uka, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 30. april 2006 #20 Del Skrevet 30. april 2006 Påmelding? Treff med bryllups-snakk på Fridays, søndag 8. mai kl. 17? ← Er det søn. 7. mai, eller man. 8.? Jeg er i konfirmasjon søndagen, så da kan jeg ikke... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå