Lilletrollet Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Hei! Er den noen flere som skal igjenom icsi eller ivf forsøk i mai? Jeg er igang med mitt 3 forsøk. Merker at jeg plutselig har fått veldig motivasjon på dette nå! Jeg har vært i kontakt med en ostopat som kanskje kan hjelpe meg,for mitt problem har vært at egget ikke har festet seg! Hvis det er flere som er igjenom dette nå,så hadde det vært litt spennede å følge med på hvordan det går med dere! Lilletrollet
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Da vil jeg anbefale deg å gå inn på snartgravid.com eller fub.no, der er det mange som er i forsøk nå og har egne klubber for hver mnd. (hvis du ikke allerede er der da...) Her er det ikke så mange som er åpne om IVF forsøk synes jeg.
G.A. Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Jaaa, jeg skal ha IVF i mai. Dette er første forsøk for meg. Tok faktisk mitt første Synarela-sniff for 1 time siden. Endelig i gang! Lurer på noen ting ang denne sprayen. Kan du hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå