Gå til innhold

Drinkmix frå butikk

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kva slags typar drinkmixar går det an å få kjøpt i vanleg daglegvarebutikk? Eg tenker på desse mixane med Tom Collins, Sanfransisco, osv...

Er det nokon som har prøvd desse? Lurer litt på å kjøpe inn nokre sånne til bryllupet vårt, kan det funke bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan funke det, men jeg synes ikke de er spesielt gode selv. Du får kjøpt ganske mange forskjellige sorter. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Det kan funke det, men jeg synes ikke de er spesielt gode selv.

Ikkje det nei.. Hmmm...

Gjest Gjesta
Skrevet

De smaker veldig søtt og syntetisk (minner om russetid).

Gjest gjest1
Skrevet
De smaker veldig søtt og syntetisk (minner om russetid).

Au då... :ler:

Då trur eg kanskje vi skal droppe det...

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Margaritamiksen er ikke så ille. :) Jeg blander litt sammen med Sprite og vodka.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ville heller satset på div mineralvann, jus, isbiter, osv. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Ville heller satset på div mineralvann, jus, isbiter, osv.  :)

Det skal vi, drinkmixane hadde berre vore i tillegg.. Men då droppar vi det, tenker eg...

Skrevet

ingenting galt med de drinkmixene, sanfransisco og cosmopolitan er veldig gode. men det er kanskje bedre og rimeligere om dere mixa drinkene selv. finn oppskrifter på artoftaste.no

Gjest GreenSky
Skrevet
Det skal vi, drinkmixane hadde berre vore i tillegg.. Men då droppar vi det, tenker eg...

Det er jo alltid noen som liker det andre ikke liker. så lenge dere har litt av hvert å velge i, kan det jo ikke skade å ha noen flasker. :)

Gjest gjest1
Skrevet
ingenting galt med de drinkmixene, sanfransisco og cosmopolitan er veldig gode. men det er kanskje bedre og rimeligere om dere mixa drinkene selv. finn oppskrifter på artoftaste.no

Takk for kjempefin link!! Den var suuper!

Skal dere ha bartender?

:enig:

Gjest gjest1
Skrevet

Mange bartendere som lager egne ting da...

Gjest gjest1
Skrevet
Mange bartendere som lager egne ting da...

Veit det, men vi må kjøpe inn alle ingrediensene.. ;)

Skrevet

Tom Collins mixen er veldig god :) Men jeg er enig at mange av de andre smaker litt søtt og kunstig :forvirret:

Gjest Elfrida
Skrevet

Drinkmiksere er dyrt. Kjøp heller inn blandevann som tonic, soda, sitronbrus etc, og diverse juice, som appelsin, ananas, tranebær, mango osv, og en masse lime, sitroner og mynte. Også sugerør og paraplyer da!

Da tror jeg dere får mere for pengene, både smaksmessig og i antall drinker. Siden dere skal ha bartender vil vedkommende sikkert foretrekke de enkelte bestanddelene i drinkene framfor ferdige mikser.

Det er i tillegg lurt å lage litt lett sirup på forhånd, ta en kjele med vann, hell i en masse sukker, varm opp til sukkeret er smeltet. Kjøles og helles på flasker. Veldig kjekt å ha til å justere søtheten på drinker med.

Gjest gjest1
Skrevet
Drinkmiksere er dyrt. Kjøp heller inn blandevann som tonic, soda, sitronbrus etc, og diverse juice, som appelsin, ananas, tranebær, mango osv, og en masse lime, sitroner og mynte. Også sugerør og paraplyer da!

Da tror jeg dere får mere for pengene, både smaksmessig og i antall drinker. Siden dere skal ha bartender vil vedkommende sikkert foretrekke de enkelte bestanddelene i drinkene framfor ferdige mikser.

Det er i tillegg lurt å lage litt lett sirup på forhånd, ta en kjele med vann, hell i en masse sukker, varm opp til sukkeret er smeltet. Kjøles og helles på flasker. Veldig kjekt å ha til å justere søtheten på drinker med.

Tusen takk for tips!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...