*anne Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Spinning skal jo være veldig bra trening, både for kondisjon og fettforbrenning.. men har et lite spørsmål her..jeg føler liksom at når jeg trener spinning, så er det bena som får kjørt seg, men er det likevel sånn at man kan forbrenne fett andre steder på kroppen ved å trene spinning? Som f.eks sideflesk og rundt omkring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Hvor fettet forsvinner har fint lite med hvilke muskler du trener å gjøre. Jeg leste nylig at overflødig fett rundt magen er lettere å få bort enn sideflesk, rumpe og lår for de fleste kvinner. Og det er jo bra, for magefettet er mye mere usunt enn å ha litt rumpe og former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*anne Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2006 Hvor fettet forsvinner har fint lite med hvilke muskler du trener å gjøre. Jeg leste nylig at overflødig fett rundt magen er lettere å få bort enn sideflesk, rumpe og lår for de fleste kvinner. Og det er jo bra, for magefettet er mye mere usunt enn å ha litt rumpe og former. ← Det er jo bra..men i og med at jeg ikke har så mye fett på magen, skulle jeg nå ønske at sideflesket kunne ta seg en tur! og bli borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Fettet bli som regel borte først der det sist kom på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #5 Del Skrevet 23. april 2006 hmmm hvor går grensa mellom sideflesk og magefett? sideflesk er vel mageflesket som fortsetter bak på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. april 2006 #6 Del Skrevet 23. april 2006 Der hvor jeg trener, på Oxigeno har de Spinningsykler med bevegbart styre. Du kan lese litt mer om sykkelen og timene her. X-Bike gir rask progresjon og du merker allerede etter et par ganger at du blir i bedre form. Sykkelen er bra kondisjonstrening, men X-bike er i tillegg god trening for mage og rygg. Det er som Polliani skrek under timen: - Dette er ingen søndagstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå