Gjest Forelsket Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Jeg har et spørsmål til dere gutta angående jenter dere chatter med. Hva slags "oppførsel" på chatten gjør dere interessert, og hva virker avskrekkende? Jeg er nemlig forelsket i en kollega som jeg også pleier å chatte med regelmessig på MSN, men er litt i tvil om hvor pågående jeg bør være. Noen gode råd? Jeg bør vel også nevne at jeg mistenker at han også er litt betatt. Vi er forøvrig begge i siste halvdel av 20-årene.
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Holder det ikke å poste i et forum? :klø: flørt med han i en spøkefull tone, småert litt. fyrer elsker som regel det.
Gjest Forelsket Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Holder det ikke å poste i et forum? :klø: Så absolutt, men det skjedde en glipp som gjorde at jeg postet tråden i feil forum (under Graviditet...). Dermed postet jeg på nytt i Guttas Forum (regnet med at det ikke var så mange menn der inne...) og ba om at den andre ble slettet, men nå ser det ut til at innlegget har havnet både under Guttas rom og her på Samliv og relasjoner. Ellers takk for tipsene. Vi pleier å holde en spøkefull tone, så det lover kanskje bra da! Jeg føler meg litt usikker på hvor ofte jeg bør ta kontakt. Jeg har jo selvsagt lyst til å sende ham en melding hver gang vi begge er pålogget, men bør jeg prøve å være litt tilbakeholden? Kanskje heller vente til han tar kontakt? Ettersom jeg er helt fortapt og har et håp om at han kan være "den rette", vil jeg gjerne legge kortene mine riktig! Og selv om spørsmålet egentlig var rettet mot gutta, vil jeg gjerne ha tips og erfaringer fra dere jenter også!
valentino Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 MSN er litt annerledes enn andre kommunikasjonsmåter. Men av og til bør du avslutte samtalene når de er på topp. Dette høres manipulativt ut, men det er et triks for å øke hans interesse. I fasen før to parter har hatt sex er det vanligste at den ene parten er mer interessert enn den andre. Effekten du får ved å avslutte samtalen på topp er at den du snakker med naturlig nok vil fortsette samtalen der og da (det vil sikkert du også). Når du da f.eks. må stikke, så sitter han igjen med lyst til å fortsette samtalen. Han får et savn etter deg. Å mestre kunsten å få andre til å savne deg er gull verdt innen sjekking. MSN har to negative sider det er viktig å være oppmerksom på. For det første kan ting misforstås lett, og for det andre blir man fort for tilgjengelig.
Gjest Forelsket Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 MSN er litt annerledes enn andre kommunikasjonsmåter. Men av og til bør du avslutte samtalene når de er på topp. Dette høres manipulativt ut, men det er et triks for å øke hans interesse. I fasen før to parter har hatt sex er det vanligste at den ene parten er mer interessert enn den andre. Effekten du får ved å avslutte samtalen på topp er at den du snakker med naturlig nok vil fortsette samtalen der og da (det vil sikkert du også). Når du da f.eks. må stikke, så sitter han igjen med lyst til å fortsette samtalen. Han får et savn etter deg. Å mestre kunsten å få andre til å savne deg er gull verdt innen sjekking. MSN har to negative sider det er viktig å være oppmerksom på. For det første kan ting misforstås lett, og for det andre blir man fort for tilgjengelig. ← Tusen takk for innspillet, jeg setter stor pris på å høre en manns oppfatning om hva slags "taktikk" som funker. Jeg ser så absolutt poenget ditt med å avslutte samtalen når den er på topp. Jeg lurer imidlertid litt på det siste du sier. Hva slags misforståelser kan oppstå, og hva mener du med at man kan bli for tilgjengelig? Sikter du til at han kan gå lei hvis jeg er pålogget for ofte?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Hvis du er pålogga sjeldent blir den andre sannsynligvis mer ivrig etter å prate med deg når du logger på Merker det på megselv, de personene som "hele tida" er pålogga kan jeg jo prate med når som helst, så prioriterer de som sjeldent er på selv.. Men med msn.. unngå "nudging" og "winks" hvis du har en av de nyere versjonene Mitt tips er, prøv å ikke mase over msn, mange driver med flere andre ting samtidig som de sitter på msn. Ellers bare vær deg selv Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå