Gå til innhold

Overarmer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har litt komplekser for overarmene mine.. synes de er så store! jeg skulle ønske de var sånne tynne, smidige, gjerne med litt markerte muskler... Kan jo aldri vite når jeg plutselig må gjøre "kongevinken" fra balkongen på slottet og da vil jeg ikke ha sånne flapsete overarmer! Lurer egentlig på om noen har noen erfaring med pilates..det er jo så in for tiden..kan et gjøre noe for meg? kan selvfølgelig trene styrke for å stramme opp og, men jeg vil ikke at armene mine skal bli noe større..og jeg tenker da liksom at det blir de hvis jeg blir mye sterkere! Blir strålende fornøyd med alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Kvapsete overarmer kommer gjerne av en kombinasjon av slappe muskler og for mye fett (det kan forekomme selv på en ellers tynn kropp). For å få bukt med problemet, er en blanding av styrketrening, for å bygge muskler, og utholdenhetstrening, for å brenne overflødig fett, bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to typer av muskler da.

De korte eksplosive og de lange utholdende. Man trener begge deler ved styrketrening, men øvelsene er litt forskjellige i forhold til hvilke muskler du vil ha. Dersom du ikke vil ha store biceps, så er ting som for eks klatring bra, og husk å tøye godt ut. Tøying strekker ut muskler så de ikke blir store og tunge.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...