Gjest Nils Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Noen med erfaringer? Har lyst å bestille via restplass til Kreta i begynnelsen av mai... 1. får ikke bestilt via nettet hvis jeg bestiller for meg og en liten baby 10 mnd. Er Ving diskriminerende for sånt? 2. Hva er forskjell på Chania og Heraklion? Hvis det har med at det er roligere på en av plassene og mer barnevennlig så vil jeg ha den som er mest rolig. Noen som har vært d? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Vi har kun vært på kysten utenfor Chania. Og var veldig fornøyd, men det kan være en del store bølger og undervannsstrømninger i området . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHobart Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Heraklion har jeg ikke vært i... I Chania kan du se og oppleve grekere som er fastboende, gamlebyen og havna er et must! Men også her har du solmadrassbutikker og hoteller. Stranden er bedre inne i Chania. Endret 30. april 2006 av FrøkenHobart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 2. mai 2006 #4 Del Skrevet 2. mai 2006 Chania er en fantastisk fin by. Heraklion er ikke en ferieby synes jeg, med mindre det dreier seg om noen av de stedene som ligger utefor. Skikkelig skitten og kaotisk gresk storby. (Men det er jo min favorittby Athen også- ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå