Gå til innhold

til dere som handler eller har klær fra bikbok

Anbefalte innlegg

Gjest jente17
Skrevet

hva slags størrelse bruker dere i overdelene?

hva slags størrelse bruker dere i underdelene??????

jeg bruker Large og syns det er så stort.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Husker ikke hvilke av klærne mine som er fra BikBok men jeg bruker aldri noe mindre enn XS eller noe større enn S.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Klærne fra BikBok er veldig små i str. Har både en genser og en bukse i L derfra. Det er de eneste klærne jeg har i L. Normalt bruker jeg str. 38 i klær.

Gjest Gjesta
Skrevet

Bik Bok er kjent for å ha veldig små størrelser, men jeg er selv liten. Jeg bruker av og til XS, men for det meste S.

Ikke bry deg om størrelsene, andre steder er du garantert en medium, hvis det teller noe. Det er kun Bik Bok som bruker dette systemet.

Skrevet

Syns ikkje toppar og overdelar er så små i størrelsane i forhold til andre merker. Men buksene syns eg til tider kan bli supersmå i størrelsane...Sjølv brukar eg S eller M.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Greia er vel mer at det ikke er så grusomt stor forskjell på størrelsen på klærne der. Altså at det ikke er så mye som skiller M og L, eller S og M.

Gjest gjest1
Skrevet

Toppene er kjempesvære/lange der. Bruker xs i topper, s i bukser..

Skrevet

Jeg får ikke på meg klærne fra Bik Bok i det hele tatt. Har en helt normal kropp og er høy.

Skrevet

Overdeler går greitt, men buksene fra BikBok syns jeg er veldig små. Nå har jeg bare prøvd M-L-XL, men jeg syns ikke det er store forskjellen i de størrelsene. Dvs at jeg syns en XL på BikBik ikke tilsvarer en XL på HM/Cubus ol.

Skrevet

Jeg bruker som regel M i overdelen og M i noen de buksene som er av deres eget merke.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har S i en ytterjakke derifra og S i de fleste toppene.

I buksene der i fra så bruker jeg M/L.

Gjest Kirsebær
Skrevet

XS eller S i bukser, og XS i overdeler og kjoler.

Skrevet

Jeg bruker vanligvis XL, men har noen klær fra BikBok i str. L. Er forresten veldig glad for at de har begynt å få klær i str. XL der.

Men det er ikke noen butikk jeg handler så ofte i. Jeg synes den har litt "ungpikepreg" og mye av klærne ser små ut, ja.

Gjest gloria
Skrevet

Bik Bok har ført XL over lengre tid..når det er sagt så bruker jeg xs og s. Bruker 34-36 i klær fra andre butikker. Er fornøyd så langt :)

Skrevet

Jeg bruker str 38/40 i de fleste butikker men hos bikbok må jeg faktisk opp i str L. Det er en kjent sak at de har små størrelser.

Og nei, en XL hos bikbok tilsvarer ikke en XL hos H&M... Hos H&M kjøper jeg M ofte S :forvirret:

Gjest gloria
Skrevet
Jeg bruker str 38/40 i de fleste butikker men hos bikbok må jeg faktisk opp i str L. Det er en kjent sak at de har små størrelser.

Og nei, en XL hos bikbok tilsvarer ikke en XL hos H&M... Hos H&M kjøper jeg M ofte S  :forvirret:

I mitt tilfelle stemmer det. Men så er det også slik at alle kropper er formet på ulik måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...