Huldra:) Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Tenkte kanskje det kunne være greit å samle alle listene i en og samme link jeg. Det er mye som skal huskes på og ordnet, musikk som ksal velges ut, osv. Kanskje det kan være en ide å samle dem her slik at vi alle kan huske alt?! er tilbake litt senere med mine huskelister
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Veit ikkje heilt kva slags lister du tenker på, men her er i alle fall mine nyttigaste linkar: Nyttige linkar Planleggings-kalender Innkjøp Drinkar Alkohol-oversikt Kjøreplan Oppdatering Hugseliste Stor hugseliste Hugseliste til dei siste dagane... Kven skal gjere kva-liste Bryllupstale-tips Kaker *** Foto-tips Hendig bordplasseringsverktøy Kjolen min Alle STD-korta våre Koldtbord-menyen vår Korleis lage vannmerke
kitekatt Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 (endret) Ting som er ordnet: Forlovere Toastmaster Lokaler Kjole Undertøy Sko Kake bestilt Invitasjoner sendt Kirkeprogram Kjøreplan/ tidspunkter Åsa & helle pakker ut gaver Lysestaker/ mansjetter laget Sy opp kjole Sjakett til egil og daniel Gaveliste Meny Webside Kjøp nok telys Hvem filmer – Andreas Brudepikekjoler Forlovergaver til HT & Å bestilt Sendt inn skjemaer i februar/ mars Bil- terje Bordplassering Kjøp ring, pus opp ringene våre Kjøp nattkjole? Avtale fotografering med Steinar Ting som må gjøres: Annonse i avisen? Hvem tar bilder utenom steinar? Bok som gjestene kan skrive i Kjøpe inn pølser i sverige til nattmat Ordne anlegg/ pc til festen (egil) Sko til Daniel (nærmere 17 mai, pga flere i butikkene) Forlovergave til Tom Toastmastergave til Nina Kjøp lys Kjøp papir til bordkort/ meny, gjøre disse ferdig Få av lappene og vask alle lysestakene Morgengaven til egil Ordne musikkfilene (få alt i samme lydnivå) Kjøp bryllupslys (vanlig hvitt lys?) Kjøp bok og klistremerker til gaveliste' Husk å ta med til engebrets: Bordmenyer, lys, telys, glasslysestake, telysestaker, mansjettene, pc, høyttalere, kake?, bok som gjester kan skrive i, gavebok Sol, negler og sånn trenger jeg ikke skrive opp Omskrev et ord i huskelisten, da tråden spammes p.g.a. dette ordet (som jeg selvfølgelig ikke vil skrive her ) Trille (mod) Endret 13. juli 2006 av Trille
Søta Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Nyttig tios til gavebok . kjøp basarbok, så slipper du å skrive nr i den også...
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2006 (endret) BRUDENS HUSKELISTE -kjole - underskjørt - slør - BH/korsett/el.l. - truse - strømpebånd - hofteholder - sko - strømper - øredobber - halskjede - armebånd - ringer - tiara - sjal - veske - paraply Endret 28. april 2006 av Huldra:)
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2006 SMINKE OG TOALETTARTIKLER - vannfast mascara - make up- krem - øyeskygge - leppestift/lipgloss - negllakk - rouge - eyeliner - deodorant som ikke smitter av eller blir hvit - parfyme - body lotion - håndkrem - barberhøvel+skum - papirlommetørkler
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2006 BRUDENS VESKE / TOALETTMAPPE - leppestift/lipgloss - rouge - hårspray - tale - kleenex - speil - ekstra hårspenner - nesespray - deo+parfyme - tyggis, drops
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2006 BAG TIL DAGEN DERPÅ - nattøy - undertøy - kamera - morgengave - sko+klær til dagen etter - toalettsaker
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2006 TA MED TIL LOKALET - gavebok+klistremerker med nr+kulepenner - gaveesker + teip - duker - servietter til middag, kaffe, frukt og nattmat - lange lys + tely + kubbelys - lysestaker - askebeger - fyrstikker - blomster - vaser - kaker - godteri+frukt+fruktspyd - engangskameraer - gjestebok+farger og tusjer - bordkort - serviettringer - toalettkurv - sanghefter - stereoanlegg - CDer - fakler - karafler - isbiter - takkegaver - forkler - kaffe+fløte+sukkerbiter - plaststoler og bord partytelt og parasoll
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2006 TOASTMASTERE - forslag til evt leker - presentasjon av gjester - røykepauser under middag - avslutning på kvelden - pollynese - si at vi ønsker bilder tilsendt på CD/mail - oppfordre til å skrive i gjesteboka - opplyse om hvor toalettet er?
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2006 FORLOVER - ha med kamera til frisør og fotograf - ha med mobiltlf - ha med toalettmappe med nål, tråd, sikkerthetsnåler, hårspray, hårnåler, ibux, kleenex, tyggis, plaster, deo, ekstra linser, sminke, - drikke og en liten niste - ekstra sko og evt strømper - ta ut buketten av vann en god til før vielsen - såpebobler til fotografering - ha med pledd og sko til fotograf
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2006 KIRKEN - hvem gifter seg samme dag? Felles blomster? - div blomster og lys i og utenfor kirken - musikk inn og ut - solistinnslag'- tekstlesning - samtale med prest - sende inn papirer ca 4 mnd før - lage kirkeprogram
Huldra:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 28. april 2006 KAKEBORD - hvem organiserer kakekutting og vals? - godteri og frukt KAKER - ostekake - bløtkake - marsipankake - verdens beste - iskake - bryllupskake - sjokoladekake - kransekake - konfekt - firkløverkake - kringle - peanøttkake - suksessterte - bringebærmousse på nøttebunn - prinsessekake
Gjest Linerla Skrevet 29. april 2006 #15 Skrevet 29. april 2006 Veit ikkje heilt kva slags lister du tenker på, men her er i alle fall mine nyttigaste linkar: Nyttige linkar Planleggings-kalender Innkjøp Drinkar Alkohol-oversikt Kjøreplan Oppdatering Hugseliste Stor hugseliste Hugseliste til dei siste dagane... Kven skal gjere kva-liste Bryllupstale-tips Kaker *** Foto-tips Hendig bordplasseringsverktøy Kjolen min Alle STD-korta våre Koldtbord-menyen vår Korleis lage vannmerke ← Liker kjoereplanen din kjempegodt, Veslo Naar jeg leser den saa faar jeg et ryddigere inntrykk av vaart eget bryllup. Tusen takk for at du deler den
Laini Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Dytter denne litt opp jeg;-) Letet etter den selv, så kanskje flere som vil se;-)
Huldra:) Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2006 Kanskje noen som har lister de også kan legge ut? Er jo greit å få så mange innspill som mulig slik at vi alle kan prøve å huske alt
Floja Felíz Skrevet 8. mai 2006 #18 Skrevet 8. mai 2006 Tror ikke det er mulig å være med organisert enn veslo jeg... Takk for at du deler alt dette veslo!!
Gjest Markblomsten Skrevet 8. mai 2006 #19 Skrevet 8. mai 2006 Denne er jammen lur å ha, må kopiere over litt til pcen når jeg kommer hjem ser jeg Og så er det slett ikke umulig jeg får en liste eller to å legge ut her selv etterhvert som bryllupsplanlegginga igjen er i fokus
Anbefalte innlegg