Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som husker den Påskekrimmen som het Malstrøm og som gikk for ca. 20 år siden?

Går det an å få tak i den tro?

Skrevet

Aner desverre ikke, men husker serien godt! Jeg var så redd når jeg så på den. Hadde vært artig å sett den igjen!

Skrevet

Ja, det var det jeg også tenkte :) Var livredd da jeg så den. Husker jeg satt på hytta med puta fremfor ansiktet stort sett hele tiden :ler: Var jo veldig ung da og det hadde vært morsomt å sett igjen det jeg ble så redd for

Skrevet

Har du sendt e-post til nrk? De vet helt sikkert oroginaltittel. Vet det var en britisk produksjon, så det kan hende du får tak i den i Storbritannia et sted? Men det kan vel godt hende at nrk også vet om hvor den selges og om den blir solgt et sted. Nrk sendte den i reprise for noen år siden, så litt oppdatert må de jo være.

Skrevet

Den husker jeg veldig godt. Sjelden at slike serier setter seg fast i så mange år (det må ha vært nesten 20 år siden).

Husker enkelte scener ennå. Blant annet en dukke som gråt (blod?), en gammeldags platespiller og et eller annet tjern.

Skrevet

Har tenkt mange ganger på at jeg gjerne skulle sett den igjen. Var kjempeskummelt med det huset og de dukkene :hår:

Skrevet

Maelstrom var kjempeskummel da jeg var ti år! Det var litt stas, og litt skummelt, at filmen ble spilt inn her på Sunnmøre. Jeg tenker fremdeles på filmen hver gang vi kjører forbi holmen der deler av filmen ble spilt inn.

Skrevet

Sånn jeg har forstått det så er det ikke mulig å få tak i den

Gjest gjest1
Skrevet

Den har jo allerede blitt sendt i reprise en gang (for ca 8-10 år siden?). Og nå som det er så 'in' med retro-serier (Rød Snø-utgivelsen på DVD) ser jeg ikke bort fra at Malstrøm også kommer igjen, på skjerm eller DVD.

Jeg går også og venter på en annen gammel påskekrim: Goliat Venter, med den cruisebåten som lå på havets dyp, i over 20 år (?) og folk hadde overlevd der nede i en luftboble, og det var mye mystisk og skummelt da de skulle prøve å hente dem opp igjen, eller noe sånt. Når kommer den igjen????

Skrevet
Jeg går også og venter på en annen gammel påskekrim: Goliat Venter, med den cruisebåten som lå på havets dyp, i over 20 år (?) og folk hadde overlevd der nede i en luftboble, og det var mye mystisk og skummelt da de skulle prøve å hente dem opp igjen, eller noe sånt. Når kommer den igjen????

Å, ja! Den husker jeg også! Trodde det var film ikke serie, å hver gang jeg har sett undervannsfilmer, har jeg håpt det skulle være den. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Malstrøm husker jeg veldig godt! Det hadde vært utrolig gøy å se den igjen :ler:

Skrevet
Maelstrom var kjempeskummel da jeg var ti år! Det var litt stas, og litt skummelt, at filmen ble spilt inn her på Sunnmøre. Jeg tenker fremdeles på filmen hver gang vi kjører forbi holmen der deler av filmen ble spilt inn.

Samme her!

Hjemme hos mine foreldre har mor en kjempesamling av porselensdukker i bestestua. Dit inn går jeg ikke når det er mørkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...